må jeres børn være lige hvad de vil til fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Mi

Har stemt blank, for jeg har en pige, så står ikke overfor drengen som vil være klokkeblomst.

Men i mine pigers børnehave var der sidste år en lille lys dreng, som var klædt ud i hvid prinsesse/fe kjole. Han var bare så yndig, og jeg hørte ikke nogen børn som kommenterede det. Jeg syntes bare at det var så fedt at forældrene havde givet ham lov

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

twinboys

Diana... skriver:

Det er ham der skal klædes ud så selvfølgelig skal han da også selv vælge. Kunne da aldrig drømme om at bedstemme det. 

Anmeld

12. januar 2011

Rosa

DK skriver:

Altså, jeg ville være helt ligeglad med om Bimmeren vil være en prinsesse eller Kirstine Supermand!

Jeg vil dog slå bremserne hårdt i, hvis Kirstine ville være "sexet" med netstrømper, falske bryster, bar mave, opslidset kjole - altså klædes ud som en prositueret f.eks. (ikke at hun dog ved hvad det er/kender det begreb endnu), eller hvis Bimmeren ville være "en perker" og males sort i hovedet og have en bombe under jakken (altså på en nedladende fremmedfjendsk måde).

Så ungerne må selv vælge helt frit, bare det er inden for de "moralske" rammer vi har herhjemme! Om de så udklæder sig som mænd, damer, what ever, det bestemmer de selv!

Enig. 

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Fisenberg skriver:

eller er der grænser?

er der nogle figure i ville forbyde?

og hvad hvis de ville være en figur af den andet køn?

Altså..selvfølgelig ville jeg sige ja, men ville da nok lige forhøre mig engang.
Jeg kan huske at jeg havde en klassekammerat (dreng) der altid var udklædt som dame eller andet af hunkøn og han elskede det.
En lidt spøjs fyr i grunden.
Men nogle synes jo åbenbart om det, og så skal de have lov.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.