må jeres børn være lige hvad de vil til fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

oo

DK skriver:

Altså, jeg ville være helt ligeglad med om Bimmeren vil være en prinsesse eller Kirstine Supermand!

Jeg vil dog slå bremserne hårdt i, hvis Kirstine ville være "sexet" med netstrømper, falske bryster, bar mave, opslidset kjole - altså klædes ud som en prositueret f.eks. (ikke at hun dog ved hvad det er/kender det begreb endnu), eller hvis Bimmeren ville være "en perker" og males sort i hovedet og have en bombe under jakken (altså på en nedladende fremmedfjendsk måde).

Så ungerne må selv vælge helt frit, bare det er inden for de "moralske" rammer vi har herhjemme! Om de så udklæder sig som mænd, damer, what ever, det bestemmer de selv!

præcis!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

saxa

DK skriver:

Altså, jeg ville være helt ligeglad med om Bimmeren vil være en prinsesse eller Kirstine Supermand!

Jeg vil dog slå bremserne hårdt i, hvis Kirstine ville være "sexet" med netstrømper, falske bryster, bar mave, opslidset kjole - altså klædes ud som en prositueret f.eks. (ikke at hun dog ved hvad det er/kender det begreb endnu), eller hvis Bimmeren ville være "en perker" og males sort i hovedet og have en bombe under jakken (altså på en nedladende fremmedfjendsk måde).

Så ungerne må selv vælge helt frit, bare det er inden for de "moralske" rammer vi har herhjemme! Om de så udklæder sig som mænd, damer, what ever, det bestemmer de selv!

Nemmerlig

Anmeld

11. januar 2011

Chamomile

Jeg ville bestemt give lov, synes børn selv skal bestemme. Celina snakker om enten at være Spiderman eller Prinsesse, og det er helt op til hende selv hvad hun vil være til fastelavn.

Anmeld

11. januar 2011

Chamomile

Jeg ville bestemt give lov, synes børn selv skal bestemme. Celina snakker om enten at være Spiderman eller Prinsesse, og det er helt op til hende selv hvad hun vil være til fastelavn.

Anmeld

11. januar 2011

Chamomile

Anmeld

11. januar 2011

Low

Jeg ville klart sige ja men spørge hvorfor og bare lytte til hans forklaring . Jeg synes ikke der er noget galt i det overhoved, det er ganske hamløst

Anmeld

11. januar 2011

Muffinmus

jeg ville sige ja, men klart høre hvorfor lige netop den var den bedste:-)

Ikke at det ville overraske mig, min søns yndling tegne film er ARIEL- altså den lille havfrue:-)

Anmeld

11. januar 2011

millesofie

jeg vil så lige sige nu vi har indlæget igang at jeg spurde ham idag hvorfor det lige netop skulle være klokkeblomst han ville være og så svarede han bare at hun var jo den som havde alt glimmeret på og de fine vinger og han synes at hun var rigtig fin at se på *g* han er bare dejlig

Anmeld

11. januar 2011

BellaT

Min dreng må være prinsesse, min pige må være Superman. Desværre er far ikke heeelt enig. Han er ikke sådan en der nægter ham lyserødt og dukker. Slet ikke. Heldigvis. Men tror alligevel at han vil sætte bremserne i hvis vores dreng vil klædes ud som prinsesse.

Mine grænser går ved djævle og øksemordere og lign. Det får de ikke lov til.

Anmeld

11. januar 2011

roenlund

DK skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.