Opskriften man bare ikke kan undvære....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Steph_Laurits

Bavianis skriver:

Præcis! Det er blot EN af fordelene ved baby.dk

Præcis

Man bliver jo afhængig af det skidt her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

B&J

Bavianis skriver:

Og så har jeg lige et trick:

Frys resten af fløden i en isterningpose og vupti - så kan man lige smide et par terninger i saucen eller gryderetten når man har brug for det (og det har man jo tit - nam nam...)

det er jo smart mange tak for tippet

Anmeld

13. januar 2011

SSL

Hej

Jeg har en lækker opskrift, jeg tager den normalt bare i hovedet, som rutine - men jeg vil prøve at forklarer mig så godt som muligt :-))

Jeg steger kyllingfilet, når de er gennemstegt putter jeg løg, hvidløg, grøntsager efter behov i, derefter tilsætter jeg en dåse flåede tomater, tilsætter salt, peber og paprika og nogle gange en smule chili, og til sidst tilsætter jeg 1-2 cremefiné, 9%, så kommer jeg frisk pasta i et fad, og så hælder jeg tomat/fløde sovsen henover og til sidst river jeg gulerod på toppen og tilsætter friske spinatblade MUMS! Og dét tror jeg vidst nok jeg skal lave imorgen

Håber det kan bruges

Anmeld

13. januar 2011

Steph_Laurits

SSL skriver:

Hej

Jeg har en lækker opskrift, jeg tager den normalt bare i hovedet, som rutine - men jeg vil prøve at forklarer mig så godt som muligt :-))

Jeg steger kyllingfilet, når de er gennemstegt putter jeg løg, hvidløg, grøntsager efter behov i, derefter tilsætter jeg en dåse flåede tomater, tilsætter salt, peber og paprika og nogle gange en smule chili, og til sidst tilsætter jeg 1-2 cremefiné, 9%, så kommer jeg frisk pasta i et fad, og så hælder jeg tomat/fløde sovsen henover og til sidst river jeg gulerod på toppen og tilsætter friske spinatblade MUMS! Og dét tror jeg vidst nok jeg skal lave imorgen

Håber det kan bruges

Uuuuhmm den lyder altså også suuuuper lækker.

Tusinde tak, den må prøves en anden dag

Anmeld

13. januar 2011

SSL

StephanieJ skriver:

Uuuuhmm den lyder altså også suuuuper lækker.

Tusinde tak, den må prøves en anden dag

Mmm, dén skal jeg da ha imorgen Det var så lidt, kender selv når man liiiige mangler lidt inspiration

Anmeld

13. januar 2011

Steph_Laurits

SSL skriver:

Mmm, dén skal jeg da ha imorgen Det var så lidt, kender selv når man liiiige mangler lidt inspiration

Det er nemlig dejligt at folk lige vil komme med nogen gode opskrifter

Anmeld

13. januar 2011

SD21

Mmh. Med de gode opskrifter og fif, burde der da være et forum herinde der hed noget i stil med "hvad skal vi lave?" eller opskrifter

Anmeld

13. januar 2011

Steph_Laurits

SD21 skriver:

Mmh. Med de gode opskrifter og fif, burde der da være et forum herinde der hed noget i stil med "hvad skal vi lave?" eller opskrifter

Der en debat der hedder "Madplaner" og en der hedder "Madopskrifter" (som denne ligger i), samt "kageklubben"

Anmeld

13. januar 2011

SD21

StephanieJ skriver:

Der en debat der hedder "Madplaner" og en der hedder "Madopskrifter" (som denne ligger i), samt "kageklubben"

GUD ja ! Ejjj, hvor pinligt !

Nå, sorry Det havde jeg ikk lige set

Anmeld

13. januar 2011

Steph_Laurits

SD21 skriver:

GUD ja ! Ejjj, hvor pinligt !

Nå, sorry Det havde jeg ikk lige set

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.