Opskriften man bare ikke kan undvære....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.646 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Steph_Laurits

er der nogen der har den?

Jeg tænker en opskrift på en lækker lækker LÆKKER tomatfløde sauce.

Har nemlig helt vildt lyst til at få tomatfløde sauce med kylling og frisk pasta indenfor de næste par dage!

Så girls..... HELP ME

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

StephanieJ skriver:

er der nogen der har den?

Jeg tænker en opskrift på en lækker lækker LÆKKER tomatfløde sauce.

Har nemlig helt vildt lyst til at få tomatfløde sauce med kylling og frisk pasta indenfor de næste par dage!

Så girls..... HELP ME

Jeg laver en tomatsovs, hvor jeg putter løg og hvidløg, basilikum, paprika, og salt og peber i... Blender det hele til sidst, og så selvfølgelig fløde i!  Den er super lækkert...

Spiser den sammen med Bulgur, broccoli og kylling/fisk!

Stine og Lisa.

Anmeld

11. januar 2011

Steph_Laurits

Tilmeldt skriver:

Jeg laver en tomatsovs, hvor jeg putter løg og hvidløg, basilikum, paprika, og salt og peber i... Blender det hele til sidst, og så selvfølgelig fløde i!  Den er super lækkert...

Spiser den sammen med Bulgur, broccoli og kylling/fisk!

Stine og Lisa.

Altså en gang hakkede dåse tomater og så bare løg, hvidløg og krydderier der blendes?
Basilikummen, bruger du den i krydderi-form eller frisk?

Og og og, er det hele bare på gefühl?

Jeg har nemlig en opskrift på noget tomatflødesovs, men den er bare så tam i smagen  Vil gerne en der er cremet og super lækker!

Din lyder rigtig lækker. Tak

Anmeld

11. januar 2011

StephanieJ skriver:

Altså en gang hakkede dåse tomater og så bare løg, hvidløg og krydderier der blendes?
Basilikummen, bruger du den i krydderi-form eller frisk?

Og og og, er det hele bare på gefühl?

Jeg har nemlig en opskrift på noget tomatflødesovs, men den er bare så tam i smagen  Vil gerne en der er cremet og super lækker!

Din lyder rigtig lækker. Tak

Jeg har lige luret i skabene, hvad det er ejg plejer at bruge, og faktisk så er det de flået tomater der er tilføjet Basilikum og et-eller-andet- andet, som jeg ik lige kan huske!?  Måske Oregano!?

Til en dåse tomat, bruger jeg et løg, og 4-5 fed hvidløg.. (Jeg ÆÆlsker hvidløg) Og så vil jeg skyde på at der kommer en tsk. paprika i.. Og så salt og peber efter smag... jeg svitser lige løgene lidt møre først, og så kommer jeg det andet i.. Så står det i 10-15min. og små koger, og så   får det en tur med stavblenderen, og så fløde i og et opkog igen!! MMhh.. Måske ejg selv skulle ha det i dag!!

Stine og Lisa.

Anmeld

11. januar 2011

Steph_Laurits

Tilmeldt skriver:

Jeg har lige luret i skabene, hvad det er ejg plejer at bruge, og faktisk så er det de flået tomater der er tilføjet Basilikum og et-eller-andet- andet, som jeg ik lige kan huske!?  Måske Oregano!?

Til en dåse tomat, bruger jeg et løg, og 4-5 fed hvidløg.. (Jeg ÆÆlsker hvidløg) Og så vil jeg skyde på at der kommer en tsk. paprika i.. Og så salt og peber efter smag... jeg svitser lige løgene lidt møre først, og så kommer jeg det andet i.. Så står det i 10-15min. og små koger, og så   får det en tur med stavblenderen, og så fløde i og et opkog igen!! MMhh.. Måske ejg selv skulle ha det i dag!!

Stine og Lisa.

Det lyder super lækkert  Men tror du ikke den bliver god selvom det ikke bliver blendet?
Kan godt lide at der er lidt "fyld" i  Det gør vel intet ved smagen? Det er jo det samme der i

Åååh hvidløg - tell me about it!!!  Hahah, MUMS!

Anmeld

11. januar 2011

StephanieJ skriver:

Det lyder super lækkert  Men tror du ikke den bliver god selvom det ikke bliver blendet?
Kan godt lide at der er lidt "fyld" i  Det gør vel intet ved smagen? Det er jo det samme der i

Åååh hvidløg - tell me about it!!!  Hahah, MUMS!

Jo, mon ik!? Jeg plejer bare at dele løget i 5-6 dele, og hvidløget får også bare en hurtig tur med kniven.. Ren dovenskab!!    Blev den god???

Stine og Lisa.

Anmeld

11. januar 2011

Steph_Laurits

Tilmeldt skriver:

Jo, mon ik!? Jeg plejer bare at dele løget i 5-6 dele, og hvidløget får også bare en hurtig tur med kniven.. Ren dovenskab!!   Blev den god???

Stine og Lisa.

Har ikke lavet det idag, den står på rester

Ved ikke lige hvornår det bliver, men snart helt sikker

Anmeld

11. januar 2011

Miamaja

Tilmeldt skriver:

Jo, mon ik!? Jeg plejer bare at dele løget i 5-6 dele, og hvidløget får også bare en hurtig tur med kniven.. Ren dovenskab!!   Blev den god???

Stine og Lisa.

MMmm JA! Jeg smider  osse gerne lidt flere hvidloeg end opskrifter kalder for. smager skont.

Maa prove den der tomat floede opskroft. eelsker alt med floede!!!

Anmeld

11. januar 2011

Multebær

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

haps den snupper jeg også lige 

Anmeld

12. januar 2011

Miamaja skriver:

MMmm JA! Jeg smider  osse gerne lidt flere hvidloeg end opskrifter kalder for. smager skont.

Maa prove den der tomat floede opskroft. eelsker alt med floede!!!

Hehe.... Ja, fløde kan rede hvad som helst!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.