Hvordan er det kvarter I bor i, naboer, vejen osv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

NilleG

Ha ha ja der kan man bare se... Har også boet i lejlighed inde i Næstved og det var godt da man ingen børn havde  men synes at når jeg får børn skal de vokse op hvor jeg gjorde.. (Haedede det selvfølgelig nogen gang) Men for det meste havde jeg flere muligheder end mine venner... Men JA der skal køres til alt (også eneste minus)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

L.J.L

Vi bor i lejlighed på Nørrebro, og vi kender ingen i vores opgang. Overboerne spiller megahøj jungle musik hver eneste dag, vores nabo smækker med dørene og borer i tide og utide, og dem der bor over overboen smider skrald ud af vinduerne så der kommer måger og rotter, fedt!

Men det er så heller ingen overraskelse at vi meget gerne vil flytte

Anmeld

11. januar 2011

eElak

Tror det er generelt at når man bor i socialt byggeri at der bare er mere larm osv..

Jeg bor i et stille område, men i lejligheder (socialt byggeri ved jeg ikke om man kan kalde det)..

Det vildeste der sker er når pensionisterne her, drikker deres eftermiddagsbajer på bænken og snakker.. uden at tænke over at de snakker meget højt... Det er ikke på "irriterende-fulderik" måden, men mere at de glemmer at de bruger høreapperater osv...
Ret komisk..

Det eneste som irriterer mig er min dranker nabo, som stiller sig op med åbne vinduer og skal råbe (skælde) dem ud som jeg får på besøg... Samme fjols ringede en aften på hos mig kl 23, da jeg var gået i seng...

Ellers er jeg ret glad for at bo her, men ærger mig lidt over at jeg ikke lige har fået fat i nogle venner til knægten.. ;-)

Anmeld

11. januar 2011

Svei

NilleG skriver:

Ha ha ja der kan man bare se... Har også boet i lejlighed inde i Næstved og det var godt da man ingen børn havde  men synes at når jeg får børn skal de vokse op hvor jeg gjorde.. (Haedede det selvfølgelig nogen gang) Men for det meste havde jeg flere muligheder end mine venner... Men JA der skal køres til alt (også eneste minus)

Ja, jeg synes man binder sine børn fast...de har ikke samme muligheder for at leve et liv hvor ikke de skal spørge og passes ind...jeg ville de kunne cykle til skole, gymnasie, idræt osv...men jeg ville aldrig bo i lejlighed med dem, men nu vokser de op som jeg gjorde og det var sgu et skønt og nemt ungdoms og barneliv..

Anmeld

11. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

jeg bor et sted hvor vi bor 10 den lejlihed jeg brode i før den her samme sted var et helvede dem neden under lamede og hende ved siden holdte fest hele tiden! men så den lejlihed inde ved siden bliv ledig.. så jeg skynndte miig og ringte til udlejer og fik så den.. der er kun min gammel lejlihed ved siden af kan ikk høre der inde fra.. og der bor ikk nogen neden under .  så her det stille.. der er godt nok et lille festlokalde under mig men de er der aldrig  snakker med hende som bor i min gammel lejlihed og hun  hader og bo der har lidt ondt af hende !

Anmeld

11. januar 2011

ekzunz

Vi bor i et dødsygt parcelhuskvarter i en lille provinsby. Der er en stor bland at unge og ældre på vejen, men vi taler ikke rigtigt med andre end vores ene nabo, som har en datter på Klaras alder - de leger sammen stort set hver dag. Vi hilser pænt på de andre, men ellers er der ingen kontakt. Vi har lige fået nye naboer til den anden side - og det er skønt. Dem der boede der før larmede ret meget og ungerne kørte på pocket-bikes i haven hele sommeren.

Vi bor i gå-afstand til skole og indkøb - men hvem gider gå...

Anmeld

11. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg bor i byen hvor jeg selv er opvokset, nu er byen bare godt og grundigt blevet udvidet og jeg bor derfor ude i det nye kvater nu. Men nyder det. Fantatiske naboer, et ældre ægtepar. Snakker med dem når vi lige mødes men ellers passer vi os selv. Overfor os bor et ungt par, de er lidt ældre end mig, jeg har gået i klasse med pigens lillebror- lidt sjovt. Men vi snakker når vi ses, og ellers blir det til en gang sms og når tiden er også til vi ses over en kop kaffe og sådan.

Her er dejlig stille, og folk passer sig selv, sammentidig med der er en fantastisk opbagning til arrangementer og sådan. Det eneste larm vi har er en lidt større vej det går lige ude på den anden side af hækken, men sådan er det

Anmeld

11. januar 2011

Mormilla

Vi bor på et nedlagt landbrug og vi har stort set ingen problemer med naboer da der er langt i mellem os Jeg er glad for at bo på landet. Vi har ro, vi kan larme alt det vi vil og så har vi meget plads.

Vi har ikke så langt for at handle. 5km til en spar butik ellers har vi aalestrup og Aars ca.10km fra os så der er ikke langt for at handle.

Anmeld

11. januar 2011

TbCp

Ja...

Vi bor i byen, 5 min. i bil fra centrum.
Bor på en lille villa vej, som ligger ud til en noget større vej.

Hvis vi går mod øst ramler vi ind i en HA-rockerborg, og fortsætter vi lidt længere mod øst ender vi i Vollsmose....
Går vi mod sydvest ramler vi tilgengæld ind i en Bandidos-rockerborg....
Vores genbos nabo (dem der bor skråt over for os) har næsten lige haft politi i den kiosk han ejer, da det var en hash-bule....

Spændende ikke

Vi havde faktisk sat vores hus til salg, men har nu taget det af markedet igen...

For rent faktisk er her ikke så slemt at bo.

Vollsmose og HA-rockerborgen ligger langt nok væk til at det ikke generer.
Bandidos-rockerborgen hører vi intet til (og de supportere der var flyttet ind i huset overfor os er nu flyttet igen)

Hash-bulen holder vi os fra...

Vi snakker lidt med vores genboer. Nogle utrolig nysgerrige mennesker som har helt styr på hvad der sker på vores vej. Det ersådan set rart nok når vi f.eks. er på ferie, for så ved vi at der bliver holdt øje med vores hus... i hverdagene griner vi bare lidt af dem når de står med næserne fladtrykte mod ruden
Resten hilser vi kun på og det passer os fint at vi ikke behøver at have noget med dem at gøre, vi er vist noget asociale.

Vi har byen, indkøbsmuligeder, børnehave, sø'er med ænder, legepladser og vores venner tæt på. Jeg elsker vores gamle hus og jeg tror vi bliver her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.