Ja...
Vi bor i byen, 5 min. i bil fra centrum.
Bor på en lille villa vej, som ligger ud til en noget større vej.
Hvis vi går mod øst ramler vi ind i en HA-rockerborg, og fortsætter vi lidt længere mod øst ender vi i Vollsmose....
Går vi mod sydvest ramler vi tilgengæld ind i en Bandidos-rockerborg....
Vores genbos nabo (dem der bor skråt over for os) har næsten lige haft politi i den kiosk han ejer, da det var en hash-bule....
Spændende ikke 
Vi havde faktisk sat vores hus til salg, men har nu taget det af markedet igen...
For rent faktisk er her ikke så slemt at bo.
Vollsmose og HA-rockerborgen ligger langt nok væk til at det ikke generer.
Bandidos-rockerborgen hører vi intet til (og de supportere der var flyttet ind i huset overfor os er nu flyttet igen)
Hash-bulen holder vi os fra...
Vi snakker lidt med vores genboer. Nogle utrolig nysgerrige mennesker som har helt styr på hvad der sker på vores vej. Det ersådan set rart nok når vi f.eks. er på ferie, for så ved vi at der bliver holdt øje med vores hus... i hverdagene griner vi bare lidt af dem når de står med næserne fladtrykte mod ruden 
Resten hilser vi kun på og det passer os fint at vi ikke behøver at have noget med dem at gøre, vi er vist noget asociale.
Vi har byen, indkøbsmuligeder, børnehave, sø'er med ænder, legepladser og vores venner tæt på. Jeg elsker vores gamle hus og jeg tror vi bliver her 
Anmeld