Vis min din dåbsinvitation :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Lou87

Ihh det lyder sq da nemt. dumme dumme mig  hvad med farver? altså baggrunds farven, kan man vælge en anden der?

du må gerne sige din ærlige mening. men vi er nødt til at have sendt invitationerne ud før bette mand blir født. :s - jeg er sat til den 1juni og manden rejser den 1august. det ville sige at billeder, egentlig kun kan være scannings billeder evt . er det for latterligt? forslag? det skal jo os være så man har lidt tid til at tænke over om man kan komme / eller folk ikk lover sig til noget andet.

Hehe det er slet ikk så svært alligevel nej
OG tror bestemt gerne hun vil hjælpe dig også
.. plus jeg vil meget gerne sende en skabelon du kan lave ønskeseddel udfra pr mail. Har stadig min liggende.
Mener godt du kan bede hende ændre farven jo - men ellers endelig bare skriv en besked til hende herinde eller en mail via hjemmesiden.

Hmm, ja det lyder da lidt hektisk...
Skal han ud som soldat eller lign, siden i er nødt til og holde inden der?? For man kan jo vente helt til de er et halvt år med og blive døbt.

Send mig evt en PB - så vi ikk bliver ved og skrive her på en andens debat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Mullebergen

Jeg havde ikke tiden eller kreativiteten til at sidde og lave dem selv, så jeg lavede dem igennem Vistaprint.  Jeg synes dog at de blev ret fine, fik lavet dem på genbrugspapir så de fik et rigtig fint look 

Jeg har lige klippet tid og sted ud, da den ikke er afholdt endnu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2011

Maise

Tina&Martin skriver:

HAHAHA.... du SKAL da ikke ønske dig det "obligatoriske"... new times are here

Så ville alle da også rende rundt med en tynd guldring som vielsesring oder was

Amen de bor i en bonderøvsby, du ved hvor alle kender alle og har knaldet med alle. jeg flyttede derfra for 10 år siden. kommer der i ny og næ.  hun har vel set andre der har en klam dåbsrulle.

vores barn er ikke døbt. alligevel sneg min arbejdsplads sig til at købe en sølvbamsesparregris til min pige. købt så langt væk at jeg ikke gad at bytte den. Og de ved jeg ikke kan lide sådan noget, så tror mest det var for at drille mig. min datter vil sikkert synes den er fantastisk smuk om nogle år 

Anmeld

13. januar 2011

Tanja84

6800 skriver:

Jeg har lavet disse, synes de er lidt fine...

Iiihhh lavede mine ud fra samme skabelon - Synes nemlig bare de er såååå kære

Inden i havde jeg så tekst til indbydelse på den ene af siderne, og på den anden side, havde jeg sat et billede af Emma, samt hendes fødselsdag, vægt og længde

Anmeld

13. januar 2011

2babygirls

Maise skriver:

Amen de bor i en bonderøvsby, du ved hvor alle kender alle og har knaldet med alle. jeg flyttede derfra for 10 år siden. kommer der i ny og næ.  hun har vel set andre der har en klam dåbsrulle.

vores barn er ikke døbt. alligevel sneg min arbejdsplads sig til at købe en sølvbamsesparregris til min pige. købt så langt væk at jeg ikke gad at bytte den. Og de ved jeg ikke kan lide sådan noget, så tror mest det var for at drille mig. min datter vil sikkert synes den er fantastisk smuk om nogle år 

Åååh kender det, er selv fra en tosset lille landsby

Hurra for os der tør at flytte væk

Åhhh nej altså!!! Man MÅ ikke straffe forældre med sådan noget bras!!! Det giver udslæt, har du ikke sagt det?? Vi pudser ikke vores sølvtøj mere

Anmeld

13. januar 2011

Maise

Tina&Martin skriver:

Åååh kender det, er selv fra en tosset lille landsby

Hurra for os der tør at flytte væk

Åhhh nej altså!!! Man MÅ ikke straffe forældre med sådan noget bras!!! Det giver udslæt, har du ikke sagt det?? Vi pudser ikke vores sølvtøj mere

jeg overvejer at pakke den ind og give den i hade gave til min veninde, så ved clara jo ikke at hun har haft sådan en, jæææææs det er sgu det jeg gør.

Anmeld

13. januar 2011

2babygirls

Maise skriver:

jeg overvejer at pakke den ind og give den i hade gave til min veninde, så ved clara jo ikke at hun har haft sådan en, jæææææs det er sgu det jeg gør.

HAHA, genialt... det trick bruger jeg også altid... upsi

Anmeld

13. januar 2011

Maise

Tina&Martin skriver:

HAHA, genialt... det trick bruger jeg også altid... upsi

haha jep eller som rafle gaver til jul. har en pse hvor jeg i løbet af året putter en masse i man får, køber eller noget og så er det raflegaver til jul.

Anmeld

13. januar 2011

2babygirls

Maise skriver:

haha jep eller som rafle gaver til jul. har en pse hvor jeg i løbet af året putter en masse i man får, køber eller noget og så er det raflegaver til jul.

Ja det er skam utroligt hvor glade andre kan blive for 10kr's bras

Anmeld

13. januar 2011

6800

Tanja84 skriver:

Iiihhh lavede mine ud fra samme skabelon - Synes nemlig bare de er såååå kære

Inden i havde jeg så tekst til indbydelse på den ene af siderne, og på den anden side, havde jeg sat et billede af Emma, samt hendes fødselsdag, vægt og længde

jeg havde også tekst på den ene side og et billede på den anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.