Vis min din dåbsinvitation :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Moar2011

Lou87 skriver:

Hov glemte og citere dig - men har lagt billede op i tråden nu

Ja, det så jeg nemlig. men er det noget bestemt papir? osv osv? og hvad kostede det for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Maise

Tina&Martin skriver:

Her er vores.

Jeg lavede den lidt som en avis da hun jo kom d. 10.10.10

Sejt er især vild med blacklisten. hader det 80´er gejl med sølv det og det andet. så mangler man jo bare de grædende børn og claude monet på væggen

Anmeld

13. januar 2011

Lou87

Babyklar skriver:

Ja, det så jeg nemlig. men er det noget bestemt papir? osv osv? og hvad kostede det for dem

Altså Camilla (fra foto på lærred) laver en skitse til dig..
Den kan du så vælge og fremkalde enten fra nettet eller i en butik, ja du kan da sikkert også fremkalde på en printer selv ??

Men jeg fremkaldte i butik.. ved ikk hvad du mener med papiret ?
Det er ligesom et alm foto jo :-) Så overfladen er blank.

Tror jeg gav et startsgebyr (som man gør i butik for at fremkalde indenfor få minutter) .. på ca. 20 kr.
Og mener jeg gav ca. 1 kr stykket for at få fremkaldt.
Men det er meget forskelligt fra sted til sted.. Tror bilkas hjemmeside er rimelig billig og fremkalde fotos på.

Anmeld

13. januar 2011

Moar2011

Lou87 skriver:

Vi endte med og blive 50 med lillepigen.
Så tror ca jeg sendte 27 invitationer ud...

Du giver 30 kr mener jeg.. for at få hende til og lave invitationen og så godkender du den hun sender til dig først med copyright på og betaler og så sender hun en til dig uden copyright du kan lægge over på feks en usb pen og gå ned i en butik og fremkalde... så der kan du jo hurtigt se prisen for hva de tager pr billede.. jeg tror dog jeg gav et opstartgebyr ude i expert på ca 0 kr og så gav jeg vidst knapt en kr pr invitation. Men har hørt det er billigere at få fremkaldt på nettet. (kommer også an på str, mine var i normal str 10x15)
Ellers kan du bare fremkalde via nettet og de så blir sendt til dig eller du kan hente dem i bilka. Det er super smart!! Og du kan selv vælge design på hendes side, samt skrift type og hvilken billede der ska på.

Jeg prøver li og finde min så du kan se den.....
2 min :-)

det virker bare SÅ smart - men det virker til at man skal være computer kendt hihi . er bare ikk kreativ til sådan noget, ved kun hvad farve jeg kunne tænke mig det i heh.

Anmeld

13. januar 2011

2babygirls

Maise skriver:

Sejt er især vild med blacklisten. hader det 80´er gejl med sølv det og det andet. så mangler man jo bare de grædende børn og claude monet på væggen

JARH !!! manger ikke at pryde mit hjem med sådan noget

Anmeld

13. januar 2011

Lou87

Babyklar skriver:

det virker bare SÅ smart - men det virker til at man skal være computer kendt hihi . er bare ikk kreativ til sådan noget, ved kun hvad farve jeg kunne tænke mig det i heh.

Det er slet ikk svært..

1/ Gå ind på hendes hjemmeside.. og kig under hendes invitation, find det design du godt kan li og skriv en mail til hende.
Husk og vedhæft de / det billede(r) du gerne vil ha på invitationen.
Og hvis du vil ha din egen tekst, eller en anden tekst på det design du har valgt, så skriver du bare teksten til hende også.

2/ Hun svarer dig, og sender dig en "prøve" pr mail på hvordan den kan se ud med jeres billeder og tekst.. og du skal så godkende den og overføre de 30 kr til hende for den. Og når hun har modtaget pengene får du så tilsendt en ny invitation pr mail - den færdige uden noget copyright på.

3/ Den gemmer du så enten på en usb pen eller en disc og går ud i en butik og får fremkaldt den... Eller gemmer filen på din computer og går ind på en hjemmeside og bestiller.

- hjalp den forklaring lidt ?
Ellers er jeg sikker på at hun meget gerne vil hjælpe dig hende med hjemmesiden... hun er også herinde

Anmeld

13. januar 2011

Maise

Tina&Martin skriver:

JARH !!! manger ikke at pryde mit hjem med sådan noget

modtog i dec. en invitation fra min veninde til hendes søns barnedåb som skal holdes her i januar. der stod en dåbsrulle på. jeg ringede omgående til hende og  spurgte hende hvad hun ville med den og hun godt kunne gemme den væk når jeg kom på besøg. hun skreg bare af grin og sagde om det ikke bare var noget man skulle have eller ønske sig. kunne jo være han synes det var sjovt sagde hun.

SJOVT??? nej, din søn bliver blind af atkigge på det grimme lort svarede jeg.

Anmeld

13. januar 2011

Meilby

Babyklar skriver:

har du selv klippet og klisteret alle måske 50 kort ? :p

Ja, det her jeg Jeg skulle have 20 invitationer afsted, så det tog lidt tid Men er glad for resultatet hvilket jo er det vigtigste

Held og lykke med det, og god barnedåb til jer

Anmeld

13. januar 2011

Moar2011

Lou87 skriver:

Det er slet ikk svært..

1/ Gå ind på hendes hjemmeside.. og kig under hendes invitation, find det design du godt kan li og skriv en mail til hende.
Husk og vedhæft de / det billede(r) du gerne vil ha på invitationen.
Og hvis du vil ha din egen tekst, eller en anden tekst på det design du har valgt, så skriver du bare teksten til hende også.

2/ Hun svarer dig, og sender dig en "prøve" pr mail på hvordan den kan se ud med jeres billeder og tekst.. og du skal så godkende den og overføre de 30 kr til hende for den. Og når hun har modtaget pengene får du så tilsendt en ny invitation pr mail - den færdige uden noget copyright på.

3/ Den gemmer du så enten på en usb pen eller en disc og går ud i en butik og får fremkaldt den... Eller gemmer filen på din computer og går ind på en hjemmeside og bestiller.

- hjalp den forklaring lidt ?
Ellers er jeg sikker på at hun meget gerne vil hjælpe dig hende med hjemmesiden... hun er også herinde

Ihh det lyder sq da nemt. dumme dumme mig  hvad med farver? altså baggrunds farven, kan man vælge en anden der?

du må gerne sige din ærlige mening. men vi er nødt til at have sendt invitationerne ud før bette mand blir født. :s - jeg er sat til den 1juni og manden rejser den 1august. det ville sige at billeder, egentlig kun kan være scannings billeder evt . er det for latterligt? forslag? det skal jo os være så man har lidt tid til at tænke over om man kan komme / eller folk ikk lover sig til noget andet.

Anmeld

13. januar 2011

2babygirls

Maise skriver:

modtog i dec. en invitation fra min veninde til hendes søns barnedåb som skal holdes her i januar. der stod en dåbsrulle på. jeg ringede omgående til hende og  spurgte hende hvad hun ville med den og hun godt kunne gemme den væk når jeg kom på besøg. hun skreg bare af grin og sagde om det ikke bare var noget man skulle have eller ønske sig. kunne jo være han synes det var sjovt sagde hun.

SJOVT??? nej, din søn bliver blind af atkigge på det grimme lort svarede jeg.

HAHAHA.... du SKAL da ikke ønske dig det "obligatoriske"... new times are here

Så ville alle da også rende rundt med en tynd guldring som vielsesring oder was

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.