bad 5 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Amelia<3

Anonym skriver:

Den ene gang havde jeg lavet firkantede skilninger med 8 fletninger, Når hun ikke engang gider at rede hendes hår, tænker jeg hun nok heller ikke gider lave sådan en frisurer.

Nej det har vi ikke, ved ikke hvordan jeg skal få det sagt, vi snakker fint sammen men om hyggelige ting. Er ikke så god til at konfrontere hende.

Ja okay så kan jeg se hvad du mener.

Jeg syntes at du skal lade din mand/kærste tag den snak med moren da det er jo hans barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Amelia<3 skriver:

Jo det skal det.

Jeg syntes at i skal snakke med hendes mor om det og sige at det er ikke i orden at barnet ikke bliver badet hos hende.

Det må heller ikke være sjovt for barnet at går og lugte.

Nej det må det nemlig ikke være, og hun er så ked at det når hun har uglet hår. Hun siger sådan med ked af det stemme "jeg er ikke fin"

Anmeld

10. januar 2011

Amelia<3

Anonym skriver:

Nej det må det nemlig ikke være, og hun er så ked at det når hun har uglet hår. Hun siger sådan med ked af det stemme "jeg er ikke fin"

Øv hvor synd for hende.

Syntes at i skal snakke med hende hurtigt for det påvirker jo datteren meget.

Anmeld

10. januar 2011

Mi

Det er ikke ok, og det er din mands pligt at gøre noget ved det. Han må tage snakken med moderen om at hun skal oftere i bad, hans pige risikere jo at blive drillet fordi hun lugter ellers.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Amelia<3 skriver:

Ja okay så kan jeg se hvad du mener.

Jeg syntes at du skal lade din mand/kærste tag den snak med moren da det er jo hans barn.

Ja der er jo så lige det at det er mig der har kontakt med hende. Min kæreste og hende kan ikke så godt forstå hinanden. Længere forklaring.

Så det er jo nok mig der må tage den samtale på mig. Øv. Men det skal gøre. Nu har jeg ihvertfald fået bekræftet at det er forkert.

Anmeld

10. januar 2011

Amelia<3

Anonym skriver:

Ja der er jo så lige det at det er mig der har kontakt med hende. Min kæreste og hende kan ikke så godt forstå hinanden. Længere forklaring.

Så det er jo nok mig der må tage den samtale på mig. Øv. Men det skal gøre. Nu har jeg ihvertfald fået bekræftet at det er forkert.

Held og lykke med det du skal nok klare det godt og husk du gøre noget godt for pigen og for jer

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Amelia<3 skriver:

Held og lykke med det du skal nok klare det godt og husk du gøre noget godt for pigen og for jer

Tak  Og tak for svarene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.