bad 5 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej

Mit bonusbarn er her hver anden weekend. Någle gange når hun kommer har hun ikke været i bad siden hun var hos os sidst. Det kan jeg se på at håret stadig sidder som sidst eller skilninger fra frisuren jeg lavede er der endnu. Nogle gange lugter hun også meget snavset fra skridtet.

Jeg har prøvet at spærge hende om hun har været i bad, hvor hun svare nej ikke hos mor. Hun for heller ikke ret hår hver dag hos sin mor. Nogle gange er det så uglet at jeg må lade balsamen sidde i for overhovedet at få børsten igennem det.

Jeg synes jo ikke det er helt normalt, men har heller ikke børn selv endnu. Hvad siger i, er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Hvis det ikke er normalt, hvordan for vi så talt med moderen om det uden at støde hende?

Anmeld

10. januar 2011

Amelia<3

Anonym skriver:

Hej

Mit bonusbarn er her hver anden weekend. Någle gange når hun kommer har hun ikke været i bad siden hun var hos os sidst. Det kan jeg se på at håret stadig sidder som sidst eller skilninger fra frisuren jeg lavede er der endnu. Nogle gange lugter hun også meget snavset fra skridtet.

Jeg har prøvet at spærge hende om hun har været i bad, hvor hun svare nej ikke hos mor. Hun for heller ikke ret hår hver dag hos sin mor. Nogle gange er det så uglet at jeg må lade balsamen sidde i for overhovedet at få børsten igennem det.

Jeg synes jo ikke det er helt normalt, men har heller ikke børn selv endnu. Hvad siger i, er det normalt?

Det er da synd for hende hvis hun ikke går i bad hos sin mor. Men tror du ikke bare at hun laver samme skilling i hårtet som du gør? Jeg kan da ikke forstår hvis man ikke bader sin barn i to uger. Det er lidt ulækkert.

Men jeg vil ikke mene at det er okay at ikke bade sine børn i to uger. Min datter er godt nok 19 mdr men hun kommer i bad hver anden dag.

Har i prøvet at snakke med hendes mor om det?

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Amelia<3 skriver:

Det er da synd for hende hvis hun ikke går i bad hos sin mor. Men tror du ikke bare at hun laver samme skilling i hårtet som du gør? Jeg kan da ikke forstår hvis man ikke bader sin barn i to uger. Det er lidt ulækkert.

Men jeg vil ikke mene at det er okay at ikke bade sine børn i to uger. Min datter er godt nok 19 mdr men hun kommer i bad hver anden dag.

Den ene gang havde jeg lavet firkantede skilninger med 8 fletninger, Når hun ikke engang gider at rede hendes hår, tænker jeg hun nok heller ikke gider lave sådan en frisurer.

Nej det har vi ikke, ved ikke hvordan jeg skal få det sagt, vi snakker fint sammen men om hyggelige ting. Er ikke så god til at konfrontere hende.

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Amelia<3 skriver:

Og så er der det med lugten, hun kan næsten lugte som en voksen kvinde der ikke har været i bad i et par dage. Skal der ikke mange dage til for at et barn kan komme til at lugte sådan?

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

I må tage en snak med moderen... Det er ikke okay... og du siger jo selv at hun ikke dufter så godt, så må der jo være noget om det...

Anmeld

10. januar 2011

Amelia<3

Anonym skriver:

Og så er der det med lugten, hun kan næsten lugte som en voksen kvinde der ikke har været i bad i et par dage. Skal der ikke mange dage til for at et barn kan komme til at lugte sådan?

Jo det skal det.

Jeg syntes at i skal snakke med hendes mor om det og sige at det er ikke i orden at barnet ikke bliver badet hos hende.

Det må heller ikke være sjovt for barnet at går og lugte.

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

I må tage en snak med moderen... Det er ikke okay... og du siger jo selv at hun ikke dufter så godt, så må der jo være noget om det...

Ja det må vi hellere, moderen har før indrømmet at hun ikke har været i bad i en uge, og derfor havde uglet hår. Men virker ikke som om hun selv synes det er forkert.

Det er bare lidt svært at skulle belærer andre om deres børn. Har jeg det virkelig skidt med. Men samtidig er hun altså også lidt min og skal have det godt.

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Anonym skriver:

Ja det må vi hellere, moderen har før indrømmet at hun ikke har været i bad i en uge, og derfor havde uglet hår. Men virker ikke som om hun selv synes det er forkert.

Det er bare lidt svært at skulle belærer andre om deres børn. Har jeg det virkelig skidt med. Men samtidig er hun altså også lidt min og skal have det godt.

Anmeld

10. januar 2011

Mor010711

Synes din mand/kæreste må træde i karakter og få sagt til moderen at hun må gøre noget ved det. Og hvis det så støder hende, ja det er der ikke noget at gøre ved. Det er ikke i orden ikke at vaske sit barn i to uger. Men på den anden side skal I også være sikre på at I ikke anklager hende for noget der ikke er sandt. Ellers tror jeg det vil skabe meget dårlig stemning mellem jer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.