aarhusmor skriver:
Tak skal du have. Det er hårdt at miste så mange gange. Men der kommer jo også en hvis rutine i det. Forstået på den måde, at jeg ved jeg er nede i en uge, men så ser jeg frem til næste chance jeg får og jeg ved jo det kan lykkes. De sværeste gange er de gange hvor jeg tror på at der kan være en chance. Hvis f.eks. det minder om dengang jeg ventede Alexander. ligesom den her cyklus. Jeg har testdag præcist samme dag som jeg fandt ud af at jeg ventede Alexander for 5 år siden. Derfor påvirker det mig enormt at jeg ikke har symptomer på graviditet. Eller ikke ret mange. Jeg er også begyndt at komme i før-overgangsalder og det giver lidt de samme symptomer, suk 
Men jeg har besluttet mig for at nedprioritere det lidt i min sjæl, da jeg ikke kan holde til at gå så meget op i det mere. Det er også svært at erkende at det aldrig lykkes igen.
Jeg forstår udemærket hvad du mener. Denne gang har alle også spurgt: Er du ikke ked af det? Jo gu fanden er jeg ked af det, men jeg har bare lært og acceptere at sådan er det, og jeg kan ikke gøre en eneste ting ved det.
Jeg havde faktisk accepteret at vi "kun" skulle have 2, selvom vi altid har drømt om 3. Men når så jeg går hen og bliver naturlig gravid, så sætter det bare en masse ting igang. Og accepten er der bare ikke længere. Vil vil have en mere. Men det skal ske på den naturlige måde, så nu må vi se om det nogen sinde sker. Ellers må jeg jo bare igen forsøge og acceptere at vi stopper ved 2. Men forstår så meget hvad du mener med, at det er svært og erkende at det ikke bliver som man håber og planlægger......
Anmeld