Gentagende aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

LISBETH:-)

Maalene skriver:

Ja, det er jo bare fantastisk at I trods det er blevet velsignet med 2 dejlige piger - selvom ønsket om den 3. lille guldklump er rigtig stort, er det nemmere at komme videre, eller hvad man skal sige - uden det lyder forkert...

Men derfra og så til at acceptere og forstå, at I skal alt dette igennem - der er langt... Synes det er så uretfærdigt, at vi som så brændende ønsker det skal kæmpe sådan - mens andre, som beskytter sig og egentlig ikke vil have børn - ja de bliver gravide ligeså let som ingenting...

Det er ikke altid til at forstå - man må bare håbe der er en mening med alt dette nonsens

Forstår udemærket hvad ud mener

Nej, alting her i livet går bare ikke som man planlægger det, og der kan skrives tykke bøger om alt det jeg ikke forstår.................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Najsen86 skriver:

ved desværre ikke noget om det, men ville alligevel lige sende dig et

Tak det var sødt af dig

Anmeld

10. januar 2011

merle2010

lisbeth2910 skriver:

Det var hellet ikke med vilje  Har været igennem 11 gange fertilitetsbehandling for at få de 2 dejlige piger vi har. Så troede slet ikke jeg kunne blive gravid helt af mig selv.... eller ja du ved hvad jeg mener.........

men det var da en glædelig overraskelse at du kunne det håber det lykkedes for jer, når i engang er parate til at få nr 3.. eller bare når det vælger at ske det skal nok ske.. bare rolig søde

Anmeld

10. januar 2011

Susan1978

hej Lisbeth, ville da lige give en krammer, lige gyldig om det ikke var planlagt, blir man jo glad når man står med en positiv test i hånden og ligeså ulykkelig når den forsvinder igen.. på uretfærdigvis.

men jeg synes da, at hvis i vil have flere så skulle prøve med det medicin, det lader da til at virke for "mormilla"

for dit helbred..  KNUS  

Anmeld

10. januar 2011

Mormilla skriver:

jeg har os mistet 5 gange. lige nu er jeg gravid med mit andet barn. denne gang fandt de ud af ved blodprøver at jeg har nemt ved at få blodpropper. så de tror at det er derfor at jeg har mistet så mange gange. plus min søn blev taget med aks pga han havde tabt sig. da han kom ud var der en klump i  moderkagen de mener nu at det var en blodprop der var i den. dejligt at han havde det godt og kun var lille. men denne gang får jeg blod fortyndene det er lidtt dyrt og man skal stikke sig i mave hver dag. men det er det hele vær!!! jeg er nu i uge 28 og bliver scannet hver 4 uge for at de kan holde øje med hande. men du må jo skrive hvis du har nogen spørgsmål... held og lykke 

Det er lige sådan nogen erfarringer jeg søger. Det vil sige at det virker for dig??!! Så er der håb forude. Jeg orker nemlig slet ikke og forsøge hvis der ikke findes nogen som det har fungeret for.  

Jeg er ligeglad med at skulle sikke mig i maven - det er jeg vantil efter 11 gange homonbehandling for at få de 2 mirakler vi allerede har.......

Tak for dit svar der lige gjore mig meget mere positiv

Anmeld

10. januar 2011

Susan1978 skriver:

hej Lisbeth, ville da lige give en krammer, lige gyldig om det ikke var planlagt, blir man jo glad når man står med en positiv test i hånden og ligeså ulykkelig når den forsvinder igen.. på uretfærdigvis.

men jeg synes da, at hvis i vil have flere så skulle prøve med det medicin, det lader da til at virke for "mormilla"

for dit helbred..  KNUS  

Tak søde Susan!!!!!!!!!!!!

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Måtte bare lige sende dig en og hvor er det synd for jer...

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Hvor trist, Lisbeth!

Jeg ved heller ingenting, men en krammer skal du have!! Det må være så trist...

Anmeld

10. januar 2011

twinboys skriver:

Måtte bare lige sende dig en og hvor er det synd for jer...

Tak

Anmeld

10. januar 2011

kitty skriver:

Hvor trist, Lisbeth!

Jeg ved heller ingenting, men en krammer skal du have!! Det må være så trist...

Tak  Det kom jo helt uventet - men havde da håbet at det ville blive til noget da vi så det lille hjerte slå. Men sådan skulle det altså ikke være.

Er nok mest irriteret over at min dumme krop bare ikke vil makke ret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.