Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
*Sofie* skriver: Da Malou var helt lille bitte kom hun i bad et par gange om ugen. Da hun blev 2-3 måneder begyndte jeg er bade hende hver aften, og det gør jeg stadig
Da Malou var helt lille bitte kom hun i bad et par gange om ugen. Da hun blev 2-3 måneder begyndte jeg er bade hende hver aften, og det gør jeg stadig
Herhjemme kommer Emma også i bad hver aften, som en del af hendes aftenritual. Nogen gange kommer hun faktisk ligeledes et smut med under bruseren om morgen. Hun ELSKER bare at være med mor under bruseren
Det er sjovt som hun bare ELSKER bruseren - tror måske det er fordi strålerne killer lidt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Såååå har Alberte Musen lige været i bad ..
og sikke den lille fis nød det, hun var helt afslappet
og nu er hun gået helt kold
Tak for svar Knussss Linda
Tanja84 skriver: Herhjemme kommer Emma også i bad hver aften, som en del af hendes aftenritual. Nogen gange kommer hun faktisk ligeledes et smut med under bruseren om morgen. Hun ELSKER bare at være med mor under bruseren Det er sjovt som hun bare ELSKER bruseren - tror måske det er fordi strålerne killer lidt
Hvor dejligt! Malou har aldrig været glad for håndbruseren. Det er først nu, efter hun er blevet ældre, at hun ikk har noget imod den.
Lolli skriver: Den rutine fulgte vi også med den ældste og har planer om det samme med den lille ny. Og så vasker vi lige omkring halsen et par gange om dagen - vi er åbenbart så heldige at få gylpebørn.
Den rutine fulgte vi også med den ældste og har planer om det samme med den lille ny. Og så vasker vi lige omkring halsen et par gange om dagen - vi er åbenbart så heldige at få gylpebørn.
Jeg synes også det fungerede rigtig godt her. Laura gylpede også helt ekstremt
Adam, 4 mdr: to gange om ugen...
David, 4 år: hveranden dag. Selvfølgelig kommer han i bad hvis han er beskidt "den anden hveranden" Om sommeren er det næsten hver dag...
Mathilde på 6 år, der går i skole/sfo kommer i bad hver 2.dag.
Frederikke på 6 mdr. kommer i bad 2 gange i ugen.
Victor kommer i bad 2 gange om ugen, han er knap 15 mdr...
De to store kommer i bad dagligt men vasker hår 2 gange om ugen...
Mens de er helt små max 1 gang om ugen...
Knus Kathrina
de første to måneder kom Sol i bad to gange om ugen uden sæbe, men hun lugter ærlig talt lige lovlig meget af dana blue nogle gange, så det er oppet til hver anden dag MED sæbe nu
Fru Dinesen skriver: jaaa overskriften taler for sig selv Knusss Linda Ja der igen ikke kan huske en fis fra de sidste 2 unger
jaaa overskriften taler for sig selv
Knusss Linda
Ja der igen ikke kan huske en fis fra de sidste 2 unger
hver dag, men da hun var helt lille 0-2 mdr var det ca hver anden dag tror jeg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128