Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da Malou var helt lille bitte kom hun i bad et par gange om ugen. Da hun blev 2-3 måneder begyndte jeg er bade hende hver aften, og det gør jeg stadig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg bader oftest kun 1 gang om ugen, nogen gange to, da drengen har børneeksem og bad udtørre huden. Vasker dog hoved, hale og hænder ved hver bleskift.
Victoria på 2 år, kommer i bad hver anden dag.
Sebastian på 7 måneder, kommer i bad hver 3 dag
Baagøe skriver: Ind til Laura var 8 uger, kom hun kun i bad en gang om ugen. Ind til hun var ca. 4 mdr., kom hun i bad 2 gange ugentligt og nu kommer hun i bad hver anden dag
Ind til Laura var 8 uger, kom hun kun i bad en gang om ugen. Ind til hun var ca. 4 mdr., kom hun i bad 2 gange ugentligt og nu kommer hun i bad hver anden dag
Den rutine fulgte vi også med den ældste og har planer om det samme med den lille ny. Og så vasker vi lige omkring halsen et par gange om dagen - vi er åbenbart så heldige at få gylpebørn.
Mine drenge går i skole og har idræt og svømning der og der går de også i bad bagefter.... og så kommer de i bad hver søndag...og ellers vi de lige har lyst til at hoppe i spaen...som de har elsket siden de var små
Hver 3. dag
Nynne på 5 måneder kommer i bad hver anden dag (nogle gange oftere - hun synes det er så sjovt )
Kristian på 3 år kommer i bad hver dag - det synes jeg han trænger til efter at have fyret krudt af i børnehaven hele dagen
Nicoline snart 8 mdr kommer i bad hver 2-3 dag nogle gange lidt oftere når hun selv har rodet med aftensmaden
Mathias er i bad hver dag, hans hud lider ikke under det og drengen elsker at være i bad...
Nicklas er også næsten hver dag, der er dog dage han ik gider, også får han lov til at slippe hvis ikke han lige er møg beskidt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128