vabler baby 7 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Vidunderligeunger

altså der var ikke mere da hun blev lagt i seng. men jo, jeg ringer til vagtlægen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

SussieThyssen

BlyViol skriver:

altså der var ikke mere da hun blev lagt i seng. men jo, jeg ringer til vagtlægen..

Anmeld

10. januar 2011

sbs78

BlyViol skriver:

hej De Damer..

her til aften har vi opdaget et par vabler på alberte. Det ligner de der vandvabler, bare uden vand ? De er lyse i midten, lidt hævede og så rød udenom... kunne også minde om brændenælde mærke... er der nogen der ved hvad det kan være??

Vedhæfter lige billede af den ene... ca 1½-2 cm i diameter...

de er ca. 4 steder på kroppen.. 

Jeg vil mene at det er en gang nældefeber. Begge mine de to store piger har haft det, der er ganske ufarligt og man finder næsten aldrig ud af hvad det er de ikke kan tåle. Se tiden an og bliver det ved så søg læge.

P.S nældefeber flytter sig hele tiden. Den ene øjeblik er det meget at se og næste er det et andet sted på kroppen.

Anmeld

10. januar 2011

L-Mortil3

Alt afhængig af hvor de sidder, så synes jeg ikke det ser sååå slemt ud, Liam havde nogle på albuer, knæer og til tider på maven, når han havde møffet meget rundt på gulvet, lidt alla vabler man får hvis man ikke er vand til at feje dagen lang, så får man også sådanne slid/vable/brænde mærke agtige nogen.

Men det er jo op til mor Mitzie, hvor bekymret hun er

Anmeld

11. januar 2011

Vidunderligeunger

sbs78 skriver:

Jeg vil mene at det er en gang nældefeber. Begge mine de to store piger har haft det, der er ganske ufarligt og man finder næsten aldrig ud af hvad det er de ikke kan tåle. Se tiden an og bliver det ved så søg læge.

P.S nældefeber flytter sig hele tiden. Den ene øjeblik er det meget at se og næste er det et andet sted på kroppen.

thanks!! 

Jeg ringede til vagtlægen igår for at høre om jdet var mig der var gal på den, siden jeg ikke var særlig bekymret?? Og han sagde, at det lød som nældefeber, og at vi jo bare kunne holde lidt øje med hende over natten... her til morgen var der en lille en ved siden af øjet, og den er væk nu, nu er der en på benet. meget underligt, men hvis det bliver ved, kontakter jeg lægen

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

BlyViol skriver:

thanks!! 

Jeg ringede til vagtlægen igår for at høre om jdet var mig der var gal på den, siden jeg ikke var særlig bekymret?? Og han sagde, at det lød som nældefeber, og at vi jo bare kunne holde lidt øje med hende over natten... her til morgen var der en lille en ved siden af øjet, og den er væk nu, nu er der en på benet. meget underligt, men hvis det bliver ved, kontakter jeg lægen

Nældefeber hos så små børn skyldes en eller anden form for allergisk reaktion og mulig kalkmangel.
Derfor vil jeg anbefale, at du hurtigst muligt ser at få undersøgt din datter/testet hende for allergi.
Og jo, man kan sagtens begynde at reagere på noget, man ikke har reageret på før.
I første omgang ville jeg give hende lidt ekstra kalk i form af en knust børnetygge kalktablet i lidt yugurt, og se om ikke det hjælper lidt.
Når man reagerer allergisk på noget, skal kroppen bruge ekstra kalk til at neutralisere allergenet, og hvis kalkniveauet er for lavt, så reagerer kroppen med nældefeber og/eller kløe.
God bedring med hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.