vabler baby 7 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.156 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Vidunderligeunger

hej De Damer..

her til aften har vi opdaget et par vabler på alberte. Det ligner de der vandvabler, bare uden vand ? De er lyse i midten, lidt hævede og så rød udenom... kunne også minde om brændenælde mærke... er der nogen der ved hvad det kan være??

Vedhæfter lige billede af den ene... ca 1½-2 cm i diameter...

de er ca. 4 steder på kroppen.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

SussieThyssen

BlyViol skriver:

hej De Damer..

her til aften har vi opdaget et par vabler på alberte. Det ligner de der vandvabler, bare uden vand ? De er lyse i midten, lidt hævede og så rød udenom... kunne også minde om brændenælde mærke... er der nogen der ved hvad det kan være??

Vedhæfter lige billede af den ene... ca 1½-2 cm i diameter...

de er ca. 4 steder på kroppen.. 

Puuhha..det ligner nældefeber af en slags..et eller andet hun reagerer voldsomt allergisk på.
Har I skiftet vaskepulver eller skyllemiddel? Eller givet hende noget hun ikke har fået før? Ny creme, ny sæbe eller kontakt med tæpper eller uld?

Se lige at komme til lægen med hende i en fart..og kom så lige med en update.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Jeg ville søge læge med det samme og få at vide hvad det er... God bedring og håber de hurtigt er væk igen...

Majbritt

Anmeld

10. januar 2011

Vidunderligeunger

ikke noget nyt i hendes dagligdag, så det tror jeg ikke. Det er lidt som om det kommer og går.. Lige nu er der ikke rigtig noget, men så for 10 minutter siden var det ret slemt..

Anmeld

10. januar 2011

Vidunderligeunger

twinboys skriver:

Jeg ville søge læge med det samme og få at vide hvad det er... God bedring og håber de hurtigt er væk igen...

Majbritt

ja, altså i morgen, ik?

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

BlyViol skriver:

ja, altså i morgen, ik?

Var nok taget til vagtlægen... eller i hvert fald til egen læge imorgen tidlig...

Anmeld

10. januar 2011

Vidunderligeunger

twinboys skriver:

Var nok taget til vagtlægen... eller i hvert fald til egen læge imorgen tidlig...

ej, vagtlæge kommer hun ikk bare med det Hun har det fint og reagerer overhovedet ik men læge i morgenm, hvis det er der endnu

Anmeld

10. januar 2011

SussieThyssen

BlyViol skriver:

ej, vagtlæge kommer hun ikk bare med det Hun har det fint og reagerer overhovedet ik men læge i morgenm, hvis det er der endnu

Hmmm..så skal I holde jer vågne i nat og holde øje med hende, for tænk nu hvis hun hæver i luftvejene, når nu I ikke vil tage hende til vagtlægen.
Blot en tanke.

Anmeld

10. januar 2011

Vingummien

SussieThyssen skriver:

Hmmm..så skal I holde jer vågne i nat og holde øje med hende, for tænk nu hvis hun hæver i luftvejene, når nu I ikke vil tage hende til vagtlægen.
Blot en tanke.

Også min tanke, ville i hvert fald lige tjekke med en vagtlæge

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

BlyViol skriver:

ja, altså i morgen, ik?

har du ikke snakket med en vagtlæge,,, det ville jeg nok gøre hvis du vælger først at tage til læge imorgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.