Ej det lyder altså også vildt spændende.. Magt og omsorg er bare et kæmpe emne i sig selv.. Var det ikke vildt svært at begrænse sig der? Ved jeg at jeg havde besvær med da jeg skrev.. Så er 30sider pludselig ingenting
Så er du snart færdig med udd - siden du lige har afleveret Bachelor??

Vi havde kun 60000 anslag (25 sider) at skrive på, det var altså ikke møj. Umiddelbart gik vi ikke så dybt i omsorg og magt, men vi uddybede selvfølgelig omsorg til omsorgssvigt og omsorgstvang. Det vi var rigtig nysgerrige på er de udfordringer det skaber ude i praksis i forbindelse med implementeringen af medborgerskab. For giver man dem på nogle områder lov til at udnytte deres selvbestemmelsesret, så kan det munde ud i omsorgssvigt og omvendt, hvis ikke man respektere deres selvbestemmelsesret, så diskrimenere man dem samtidig med at der er risiko for at udøve omsorgstvang. Og så er der borger kontra bruger.. De er begge dele i deres eget hjem, det kan da kun give udfordringer og dilemmaer..
Hvis alt går godt, så er jeg færdig den 21. januar kl. 14.05, så det er meget tæt på
Og jeg glæder mig, og magter næsten ikke hvis det skulle gå galt, he he.
Anmeld