Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
for at du får gode nyheder i morgen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneH skriver: for at du får gode nyheder i morgen.
håber det men der kommer meget brunt udflåd nu og har mens smerter..... det er godt nok hårdt...
ønskebarn74 skriver: håber det men der kommer meget brunt udflåd nu og har mens smerter..... det er godt nok hårdt...
Nej for sørens altså....Jeg virkelig AL hvad jeg kan for at det skal lykkes denne gang...giv ikke op
ihhhh, held og lykke tusinde gange
louiseandersen85 skriver: ihhhh, held og lykke tusinde gange
1000 tak søde..
ønskebarn74 skriver: Vi får svaret i morgen... Men hun kunne sagtens se at testene var blevet mørkere over dagene... Men nu har jeg så helt brun udflåd...... Nu må det satme godt snart holde op med underlige ting...
Vi får svaret i morgen... Men hun kunne sagtens se at testene var blevet mørkere over dagene...
Men nu har jeg så helt brun udflåd...... Nu må det satme godt snart holde op med underlige ting...
Alt hvad jeg kan søde.. Håber sådan på et positivt svar..
Mullepigen86 skriver: Alt hvad jeg kan søde.. Håber sådan på et positivt svar..
1000 tak søde... håber jeg også... men har mens smerter nu..
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde... håber jeg også... men har mens smerter nu..
Det siges jo at man godt kan have det selvom man er gravid søde.. så alle mine fingre og tæer..
ønskebarn74 skriver: Har også mens smerter... er det ok??
Har også mens smerter... er det ok??
Havde jeg også. Tænk på at mange siger, at da de blev gravide, så føltes det som om, at de var lige ved at få mens.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128