Så fik vi taget blodprøven... HCG...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.938 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

ønskebørn74

Vi får svaret i morgen... Men hun kunne sagtens se at testene var blevet mørkere over dagene...

Men nu har jeg så helt brun udflåd...... Nu må det satme godt snart holde op med underlige ting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

afrobabies

ønskebarn74 skriver:

Vi får svaret i morgen... Men hun kunne sagtens se at testene var blevet mørkere over dagene...

Men nu har jeg så helt brun udflåd...... Nu må det satme godt snart holde op med underlige ting...

Håber da på det bedste

Anmeld

10. januar 2011

tb

alt hvad der  kan!!!

Anmeld

10. januar 2011

DK

Uhhh jeg krydser fingre for at alt er som det skal være

Knus

Anmeld

10. januar 2011

sbs78

ønskebarn74 skriver:

Hejsa

Måske dette kan berolige dig lidt. Men da jeg ventede mig med mine to store piger, blødte jeg også. Da jeg ventede nr 2 blødte jeg allerede inde jeg viste at jeg var gravid, men jeg begge mine to dejlige piger lige her ved siden af mig nu. Jeg har desværre bare været en af dem der åbentbart skal bløde når jeg ar gravid. De mente at det var mine slimhinder der var meget følsomme. Så der er stadig håb for dig og den lille spir. Jeg forstår udemærket godt at du er rigtig bange. krydser finger XXXX.

Anmeld

10. januar 2011

AA10

hvor irriterende  for det bedste

Anmeld

10. januar 2011

Riksen

Krydser alt hvad jeg kan!

Anmeld

10. januar 2011

Vial

Jeg havde også brunt udflåd. Det er HELT normalt, men nu må de altså godt lige få leveret nogle facts.

Hvis man da bare havde scanningsbriller - de skulle så også lige kunne måle hcg..

Anmeld

10. januar 2011

Kruse90

ihh jeg krydser aaaalt hvad jeg overhovedet er i stand til.

det SKAL være jeres tur nu

Kram

Anmeld

10. januar 2011

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Håber på det bedste... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.