Han er ved at få kuk af mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jamen det er nemlig det. Han har bare svært ved at indrømme, at han har brug for luft, for jeg tror han føler, at det er en slags falliterklæring og at det vil såre mig. Men nu har jeg her til morgen forklaret ham kærligt, at jeg lige tager hjem til min mor et par dage, og at jeg elsker ham højt, men det er HELT naturligt, at han lige har brug for luft og mandetid, og at det forstår jeg godt. Fordi vi har gået så meget op af hinanden. Sagde, at så kunne han bestille fastfood (er sund mad fanatiker ), spille x-box uden nogen brokkede sig uden lydniveauet, og være vågen hele natten og bare gøre, hvad der passede ham. Han har svært ved at sige, at han er enig, men det ved jeg han er. Han er bare bange for at såre mig

nårh, det var godt du fik sagt det sådan at han ikke følte at det var ham den var gal med... var det ok med ham så? det må være enhver mands drøm at bestilkle fastfood og spille computer i et par dage  så synes du gjorde det helt rigtige også for din egen skyld jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Kildebakken

Anonym skriver:

Vi har ikke studiejob Han har eget firma, som han får løn fra, men det er hjemmefra. Jeg har ikke job fordi jeg ikke har overskud, når jeg ikke har ferie. Jeg har ekstremt meget læsestof, som stjæler alle mine dage, men lige nu har jeg jo så bare ferie og skal for en gangs skyld ikke læse.

Og nej, jeg ved godt at mange har venner, men jeg har ikke nogen venner nej. Diverse ulykkelige omstændigheder, og det er da heller ikke særlig fedt, men nej, ikke alle er så heldige at have venner. Sorry to say Vores familier bor i byer langt væk, men har lige aftalt med min mor, at jeg kommer hjem et par dage. Desværre så betyder det, at jeg ikke kan vedligeholde den træning, som jeg er kommet i gang med igen, men sådan er det jo så :/

Min kæreste og jeg bor også langt væk fra vores "gamle" venner, så mit behov for at tale, vende ting og sager af følelsesmæssigkarakter etc, kan også ind imellem blive for meget for ham! Derfor synes jeg at du skal prøve at få dig bare en eller to gode veninder/venner, der hvor i bor. Jeg ved godt, det kan virke overskueligt at tage kontakt etc, men i sidste ende får man faktisk energi af det. Meld dig til en fritidsaktivitet, som passer til dig, eller opsøg de på studiet du taler bedst med. Hvis du ikke har vist flaget før, ved de sikkert ikke du har behovet. Bare spørg om de har lyst til at drikke en kop kaffe en dag, det siger de færreste nej til og hvis du skulle finde det ene nej, har vedkommende sikkert et problem, du næppe kan løse.

På den måde kommer du ud af huset og får fyldt dine behov og kæresten får lidt rum:-) Glæd dig til følelsen af at han har savnet dig lidt, for det kommer han hurtigt til:-)

KH

Anmeld

10. januar 2011

signe.

Anonym skriver:

nårh, det var godt du fik sagt det sådan at han ikke følte at det var ham den var gal med... var det ok med ham så? det må være enhver mands drøm at bestilkle fastfood og spille computer i et par dage  så synes du gjorde det helt rigtige også for din egen skyld jo

hov, ikke meningen jeg skulle være anonym

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.