Anonym skriver:
Vi har ikke studiejob
Han har eget firma, som han får løn fra, men det er hjemmefra. Jeg har ikke job fordi jeg ikke har overskud, når jeg ikke har ferie. Jeg har ekstremt meget læsestof, som stjæler alle mine dage, men lige nu har jeg jo så bare ferie og skal for en gangs skyld ikke læse.
Og nej, jeg ved godt at mange har venner, men jeg har ikke nogen venner nej. Diverse ulykkelige omstændigheder, og det er da heller ikke særlig fedt, men nej, ikke alle er så heldige at have venner. Sorry to say
Vores familier bor i byer langt væk, men har lige aftalt med min mor, at jeg kommer hjem et par dage. Desværre så betyder det, at jeg ikke kan vedligeholde den træning, som jeg er kommet i gang med igen, men sådan er det jo så :/
Min kæreste og jeg bor også langt væk fra vores "gamle" venner, så mit behov for at tale, vende ting og sager af følelsesmæssigkarakter etc, kan også ind imellem blive for meget for ham! Derfor synes jeg at du skal prøve at få dig bare en eller to gode veninder/venner, der hvor i bor. Jeg ved godt, det kan virke overskueligt at tage kontakt etc, men i sidste ende får man faktisk energi af det. Meld dig til en fritidsaktivitet, som passer til dig, eller opsøg de på studiet du taler bedst med. Hvis du ikke har vist flaget før, ved de sikkert ikke du har behovet. Bare spørg om de har lyst til at drikke en kop kaffe en dag, det siger de færreste nej til og hvis du skulle finde det ene nej, har vedkommende sikkert et problem, du næppe kan løse.
På den måde kommer du ud af huset og får fyldt dine behov og kæresten får lidt rum:-) Glæd dig til følelsen af at han har savnet dig lidt, for det kommer han hurtigt til:-)
KH
Anmeld