Ja, min kæreste. Og jeg forstår ham godt! Normalt er vi jo adskilt i løbet af dagen, fordi han er i skole, og jeg i skole/til træning. Men sådan har det ikke været længe. For det første har jeg MEGET få undervisningstimer og meget selvstudie, så jeg er hjemme det meste af tiden. Jeg kan ikke læse på læsesal, da jeg ikke kan koncentrere mig. Derudover har jeg haft eksamsperiode siden midten af november, og har ikke trænet, og har derfor også bare været hjemme. Vi er begge rimelig asociale, og jeg har ikke nogen venner jeg ses med, så derfor glor jeg bare herhjemme. Han har venner, men de ses sjældent, for sådan er de bare. Derudover har han skrevet eksamensprojekt siden midten af november, og i den periode var han næsten hjemme hele tiden. Efter han blev færdig har han faktisk haft ferie indtil han skulle forsvare sin opgave, og så ferie igen bagefter. Det betyder at vi begge har gået hjemme siden midten af november, og derfor går op og ned af hinanden dag ud og dag ind.
Vi elsker hinanden meget højt, men det er nok meget naturligt, at man også har brug for luft. Den får vi normalt, når han er i skole 9-15, og så er det fint. Men den får vi ikke nu, når vi bare er hjemme. Og vi har begge ferie til starten af februar. Hvad skal jeg lige gøre? Jeg er ikke træt af ham endnu, for sådan er jeg bare bygget, men kan godt mærke, at han er ved at få lidt kuk af, at vi går op og ned af hinanden. Vi bor i en lille lejlighed, så det er lidt tricky. Jeg vil gerne give ham noget luft, for jeg forstår godt, at han har det sådan. 2,5 måned er lang tid uden "pause". Men hvor skal jeg lige gå hen? Nu er jeg begyndt at træne lidt, så det giver da lidt luft, men ikke nok.
Vi havde et KÆMPE stort skænderi i aftes, som var fuldstændig tåbeligt og ubegrundet. Han har bare været meget irritabel og nede for tiden, og jeg tror i det hele taget han er ved at blive lidt kuk af bare at sidde hjemme. Jeg har sagt, at jeg synes han skal spørge vennerne om de skal ses, eller tage ud og gå en tur en gang imellem, men jeg ved godt, at han også bare har brug for lidt tid for sig selv, hvor jeg ikke er der hele tiden. Jeg går ganske vidst i seng før ham, og sidder tit i soveværelset, så han har stuen, men det er jo ikke helt det samme som at være alene hjemme.
Så hvordan skal jeg løse denne kattepine? Han elsker mig højt, og jeg er slet ikke bekymret over eller ked af, at han har brug for lidt luft, for hvem ville ikke have det? Jeg ved bare ikke helt, hvordan jeg skal give ham den luft..