iiih, hvor har du fået mange gode råd! Og jeg kan kun være enig med dem, der har svaret dig..
Jeg kender godt følelsen af, at man står lidt med det hele selv, og jeg har ikke engang børn (endnu - én er på vej!)
Men hvis min kæreste var, som din nu er, så havde jeg.. for at sige det mildt.. eddermanme ikke fundet mig i det!!!! Jeg havde gjort oprør, taget en alvorssnak med ham og sagt hvad jeg følte.. og måske ikke følte...
Det kan ikke passe, at du skal gå rundt og klare ærterne, og ingen kærlighed får oveni.. Det er for dårligt.. Selvom du er konfliktsky, så ta' snakken med ham! Det bliver du altså bare nødt til, ellers kommer I aldrig videre - for hvis manden ikke får det fortalt af dig, hvor skal han så vide det fra? Det lyder ikke til, at han selv har tænkt over det indtil videre....
Han bliver nødt til at indse, at du måske ikke altid vil være der, hvis det fortsætter, som det gør nu.. Han skal måske lige ruskes lidt op i inden han indser hvad han har! Og det skal ikke komme fra hans kammerat, det skal komme fra dig, for det er jer det handler om!
Og så vil jeg sige, at jeg er enig med de tidligere indlæg, hvor der står, at du selv skal tage initiativet til "et klap i måsen" og lign. Det kan jo også være, at han går og føler det samme som dig, men der er ingen af jer der rigtig åbner munden, og så kan man jo så gå der og surmule....
Jeg håber du kan finde lidt kvinde-mod inden i dig selv, og hanke op i din mand! Ellers bliver du kun mere ulykkelig.....
Held og lykke med det hele herfra!
Mvh Sille