Puha, ved ikke hvor jeg skal starte og slutte.. Historien er lang..
Jeg har været sammen med den samme mand i 10 år, gift i snart to år og vi har to børn..
Kan ikke finde ud af med mig selv om jeg er lykkelig hvor jeg er!! Vi går bare op og ned af hinanden i hverdagen.. Hverdagen som er den samme dag ud og dag ind.. Ingen er fejlfri, det ved jeg.. Men jeg orker bare snart ikke mere.. Mit arbejde kommer i anden række, hans i første. Han har lange dage, ved stort set aldrig hvornår han kommer hjem.. Han har udtrykt at det er hårdt og lidt en belastning at have ungerne når jeg arbejder i weekenderne! Som så kun er hv. 3. weekend.. Han synes det er hårdt, når han arbejder så meget og så samtidig, skal være "på" en hel weekend overfor børnene. Hvor jeg tænker at han skal se det som kvalitetstid med ungerne, nu hvor han er så meget væk i hverdagen! Det skal så lige siges, at når han så er sammen med børnene, er det tydeligt at han elsker dem over alt på jorden og nyder tiden med dem! Når han kommer hjem, er det første han siger: "Hvad har du lavet idag?!" på den skrappe måde.. Aldrig om jeg har haft en god dag.. En dag på sofaen, er bare slet ikke okay! At være syg er ikke okay!
For ham er det okay, bare lige at tage et sted hen eller andet, for han tager det som en selvfølge at jeg tager børnene. Da jeg forleden spurgte om det var okay jeg tog til frisør en eftermiddag, var svaret nej, for det var jo besværligt når han skulle hente den store og så hjem og tage den lille også!! Men han har ikke noget problem med at jeg har haft dem selv stort set hele weekenden, jeg har dem selv et par timer hver eftermiddag med mindre jeg har dagvagt osv osv..
Der er ingen klap i måsen her, få daglige kys og kram.. Jeg føler at sex bare er noget der skal overståes..
Det værste er næsten at vi har været igennem jordens værste og hårdeste beslutning! Den har jeg stadig behov for at snakke om, hvor han fortæller at det tænker han slet ikke mere over, om vi ikke bare kan glemme det, lade være med at snakke om det og komme videre!!??
Hvad er det jeg lever i?? Elsker jo min mand.. Men... Ved snart ikke..
Ved ikke hvad jeg ville med det her.. Bare ud med det.. Tak fordi du læste med