Anonym skriver:
Hej damer 
Ja, jeg skal til første mødregruppe-møde i denne uge, og jeg er ret nervøs for at være ærlig. Jeg er ung mor - 20 år, og har bare fået et fint brev fra SP om at vi starter mødregruppe i denne uge, og så er der vedlagt en seddel med de kvinder der deltager i gruppen, men jeg aner ikke om de er unge og på min alder eller ej. Og jeg tvivler lidt på at de er unge som mig, da de er fra samme by som mig eller her omkring, og SÅ mange unge mødre er der jo heller ikke.. (Det skal lige siges at jeg bor i en bette bondeby ;P)
Men jeg er så bange for at alle sammen er nogle der er en 8-10 år ældre end mig, og måske ikke vil tage mig "med ind i gruppen" , fordi jeg er så ung som jeg er... Det er sikkert total latterligt at jeg har det sådan... Ved ikke helt hvad jeg vil med det her..
^
Er der nogen der har prøvet enten at ha' en ung med i deres mødregruppe , hvor resten var en 8-10 år ældre?? Og i så fald, hvordan fungerede det så ?
og er der nogen der er ung (omkring 20) og har været i en mødregruppe med ingen på sin egen alder?? og i så fald, hvordan fungerede det så ?
Håber nogen vil svare 
Knus fra den forvirrede...
Da jeg skulle starte i mødregruppe var jeg også meget nervøs.. jeg var 23 da vi startede... Og de andre var 28,29,32,39.. Men kunne man slet ikke mærke.. vi havde det så hyggeligt.. og vi mødes stadig 1 søndag om måneden, og det er stadig skide hyggeligt.. så drop nervøsiteten, og tag det som det kommer 
Kram herfra
Anmeld