Glad for dit arbejde/din løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du glad for dit arbejde og din løn??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.240 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Hansen97

Ja bare lige for sjov en afstemning. Primært for at se om man er tilfreds eller om man lader sig nøjes.

Kan sige at jeg har stemt nej til begge dele. Lang historie men jeg føler mig ikke godt tilpas på mit arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

serinasmor

ved ikke om jeg burde ha ladet være med at stemme

er glad for mit studie, men ikke for at være på SU

Anmeld

10. januar 2011

Valle81

112233 skriver:

Ja bare lige for sjov en afstemning. Primært for at se om man er tilfreds eller om man lader sig nøjes.

Kan sige at jeg har stemt nej til begge dele. Lang historie men jeg føler mig ikke godt tilpas på mit arbejde.

Ja til begge dele, men den virksomhed jeg arbejde for er desværre gået konkurs her i slut december - så nu står jeg på total bar bund:0(

Anmeld

10. januar 2011

Josesmor

112233 skriver:

Jeg har stemt nej nej.. Jeg er ikke glad for mit nuværende arbejde.. Dårligt arbejdsmiljø, alt for meget snidder og hønsegård og dårlig ledelse. Men har valgt at nøjes da jeg har en fast stilling og så kunne jeg få fuld løn en stor del af min barsel. Men jeg vil også søge noget andet når min barsel er ved at være slut.

Lønne synes jeg også er for lille.. Er offentligt ansat og vi er for få på arbejde til antal af patienter og det er urimligt til de penge!!

Anmeld

10. januar 2011

Ka+Ma=Be

Lige nu er jeg studerende - så det er lidt fiktivt.

Jeg har stemt Arbejde JA og løn NEJ, fordi jeg glæder mig over det job jeg engang får (forstået på den måde, at jeg selvfølgelig ikke ved hvilken arbejdsplads jeg får, men jeg vil blive glad for det job jeg skal udføre), men jeg jeg ved også, at jeg kommer til at tjene meget lidt penge

I sidste ende synes jeg det er vigtigst at være glad for sit arbejde, men man ville da også gerne have økonomisk frihed

Anmeld

10. januar 2011

LR85

Er SUPER glad for mit arbejde på hospitalet, men er bestemt mindre begejstret for min løn som er meget lav i det offentlige når man tænker på hvilke slags arbejdsopgaver vi har med livsgivende behandlinger, omsorg for de syge og lign.

Anmeld

10. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har svaret nej til begge dele. Er dog ikke i arbejde men under udd som sosu hjælper... Arbejdet er nej pga jeg ikke kan stå indenfor det arbejde jeg får udført når jeg er i praktik. Jeg synes bestemt ikke det er sjovt at stresse sådan rundt ved de ældre og slet ikke sådan som der bliver sparet på deres område!!
Lønen: Nej. En alm elevløn er bare ikke fair når man for det første er forsørger men for det andet også er ene om det. Jeg synes det til grin, når nogle både kan få supleret op til kontanthjælp, andre jobplan og helt ander og over 25 med voksenelevløn.

Det kan godt ske der nu er mange a jer der hamre mig i hovedet. Men det må i gerne..
Jeg synes bare bestemt ikke at det er fair at kommunen vil have os- især unge til at tage en udd. og når så vi går i gang er der sq ikk penge til at forsørger os selv hvis vi er forsørgere. Så kunne vi lige så godt sidde hjemme på kontanthjælp for den tjener man ti* bedre ved end ved at tage en udd. i hvertfald i forhold til hjælperen...

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

112233 skriver:

Har også stemt NEJ / NEJ..

Anmeld

10. januar 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg har stemt ja/ja

Anmeld

11. januar 2011

lillemusen10

Jeg har stemt Ja/nej. Arbejder også på sygehus og er rigtig glad for mit arbejde. Jeg føler, at jeg giver rigtig meget af mig selv hver dag og gør en stor indsats for at hjælpe patienterne. Synes dog ikke at lønnen afspejler vores arbejdsindsats... Vi kan ikke undvære flere hænder, så det er grotesk at der nedskæres så mange steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.