Ang. sp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Muffinmus

de eneste jeg kender der har fået det har vært under 25 ...så ved ikke om det er et tilbud til yngre eller om det bare er tilfældigt i min kommune:-)

Jeg fik det ikke og følte heller ikke jeg havde brug for det, først da barnet kom, for der har man jo et spørgsmål eller to som regel:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

D-Micka

Valle81 skriver:

Tror det afhænger meget af hvor man bor.

Jeg bor i Viborg Kommune og har ikke hørt om at det er noget de tilbyder her:0)

Ja det kan self. godt ha' noget med det at gøre

Anmeld

10. januar 2011

D-Micka

MariaE skriver:

de eneste jeg kender der har fået det har vært under 25 ...så ved ikke om det er et tilbud til yngre eller om det bare er tilfældigt i min kommune:-)

Jeg fik det ikke og følte heller ikke jeg havde brug for det, først da barnet kom, for der har man jo et spørgsmål eller to som regel:-)

Jeg er under 25 nogle år endnu

Kan godt være det har noget at gøre med, hvilken kommune man bor i .. Det er jo spare tider

Anmeld

10. januar 2011

afrobabies

dorthemus skriver:

Jeg bad om besøg af sp fordi jeg er alene og gerne lige ville vise flaget hvis nu der kom noget senere jeg skulle have hjælp med

Jeg er jo også alene, men følte at jeg havde styr på det Sp ringede så til mig 7 dage efter fødslen, hvor jeg så sagde at jeg var alene, og så spurgte hun om jeg havde behov for at hun kom snart, men jeg tror at hun kunne fornemme på samtalen at jeg var rimelig rolig omkring det, så hun kom 14 dage efter fødslen

Anmeld

10. januar 2011

Bom

MariaE skriver:

Tror mere det hænger sammen med hvilken kommune man bor i..

Jeg er 22 år og har ikke fået det tilbudt og bor i sønderjylland.. Har dog fast kæreste, hus, bil osv, ved ikke om det måske også spiller en rolle i jordemoderens vurdering..

Anmeld

10. januar 2011

dorthemus

victoria2008 skriver:

Jeg er jo også alene, men følte at jeg havde styr på det Sp ringede så til mig 7 dage efter fødslen, hvor jeg så sagde at jeg var alene, og så spurgte hun om jeg havde behov for at hun kom snart, men jeg tror at hun kunne fornemme på samtalen at jeg var rimelig rolig omkring det, så hun kom 14 dage efter fødslen

Sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

10. januar 2011

afrobabies

dorthemus skriver:

Sådan er vi jo så forskellige

Ja, det er jo det, man skal jo også være tryg med situationen, det er jo en stor omvæltning at få et barn

Anmeld

10. januar 2011

afrobabies

Tulle Mus skriver:

Tror mere det hænger sammen med hvilken kommune man bor i..

Jeg er 22 år og har ikke fået det tilbudt og bor i sønderjylland.. Har dog fast kæreste, hus, bil osv, ved ikke om det måske også spiller en rolle i jordemoderens vurdering..

Jeg ved det ikke, jeg gik i en jordemodergruppe, med en, som har mand og hus, hun fik besøg af sp inden fødslen, men hun var også meget nervøs, selvom hun ikke sagde så meget om det, så kunne man tydeligt se det på hende... Ved også at hun fik ekstra besøg efter fødslen

Anmeld

10. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg blev det ikke tilbudt automatisk nogen af gangene, men jeg er sikker på, at hvis jeg havde ringet til sp er jeg da sikker på, at hun ville være kommet forbi

Anmeld

10. januar 2011

<3

Jeg fik et standard papir af JM som man kunne udfylde i så fald man var interesseret i et besøg inden fødsel.

Her var der ingen vurdering involveret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.