Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har en veninde der har termin 2 uger før mig ..
Hun har åbenbart haft SP på besøg...
Får man virkelig besøg før man har født ? Og så, så lang tid før ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg havde besøg af sp et par måneder før jeg fødte fordi jeg bad om et besøg
Jeg havde også besøg et par mdr. før jeg fødte .. Jeg blev spurgt og sagde ja
jeg blev også spurgt af jordemoderen om jeg ville have SP besøg før fødslen og det sagde jeg ja tak til, hun kom omkring en måned før termin
D-Micka skriver: Har en veninde der har termin 2 uger før mig .. Hun har åbenbart haft SP på besøg... Får man virkelig besøg før man har født ? Og så, så lang tid før ?
Jeg blev ikke spurgt om besøg, men kender nogle som havde besøg inden... Jeg ved ikke om det er en vurdering jordemoderen kan tage hvis hun føler at kunne mærke at den kommende mor er bekymret for moder rollen????
Tak for svar alle sammen
Kunne bare ikke forstå jeg så ikke havde hørt noget endnu ..
Intet skal gå forbi min næse heheh ..
Kunne jo være jeg var blevet glemt
D-Micka skriver: Tak for svar alle sammen Kunne bare ikke forstå jeg så ikke havde hørt noget endnu .. Intet skal gå forbi min næse heheh .. Kunne jo være jeg var blevet glemt
Det kan jo være at din jordemoder vurderer at du virker til at have styr på tingene, så godt man nu kan inden man skal igennem en fødsel som man ikke har en anelse om hvordan vil foregå Men du kan da spørge jordemoderen hvis du gerne vil snakke med en sp
victoria2008 skriver: Jeg blev ikke spurgt om besøg, men kender nogle som havde besøg inden... Jeg ved ikke om det er en vurdering jordemoderen kan tage hvis hun føler at kunne mærke at den kommende mor er bekymret for moder rollen????
Jeg bad om besøg af sp fordi jeg er alene og gerne lige ville vise flaget hvis nu der kom noget senere jeg skulle have hjælp med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128