Puuha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

ChatH

kitty skriver:

Det håber vi ikke det er !

Jeg håber det er noget andet - og mere simpelt!

Tak søde.. gør jeg også men tror det desværre ikke, har prøvet det før og det plejer at være det. orker bare ikke det der narkose hun reagerer helt vildt på det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

Tak søde.. gør jeg også men tror det desværre ikke, har prøvet det før og det plejer at være det. orker bare ikke det der narkose hun reagerer helt vildt på det. 

Det er heller ikke sjovt! Synes det er så synd for unger der har noget med ørene.. Jeg kender ikke noget til det selv, men man hører så meget. Stakkels små pus!

Anmeld

10. januar 2011

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Liva har ligget syg fredag og lørdag, med høj feber og har været rigtig skidt.
Igår var hun så rimelig frisk, men så var det Carsten der røg ned med feber.

Og for pokker en nat siger jeg bare!!!

Liva sover inde hos os for tiden, dog i sin egen seng, men lige op og ned af vores seng og hun har småpyldret i søvne flere gange i nat... oveni det har Carsten vendt og drejet sig og prustet som en gal, været megavarm fordi han havde så høj feber..

Så jeg, som lå i midten, har været vågen minimum en gang i timen hele natten, prøv lige at spørg om jeg er træt

Og så skulle jeg også aflevere Liva her til morgen, da Carsten jo ikke skal afsted med hende når han er syg, så skulle lige en time tidligere op end jeg normalt behøver når Carsten er hjemme...

Puha, tror det bliver en laaaaang dag!!!

OG VI HAR IKKE MERE KAFFE!!!!!

det lyder bare ikke rart... her hjemme har det stået på i en uge nu Amalie lage ud med høj feber og Laura har så taget over i dag.... men hun leger selvom hun har 39,5 i feber det gjorde Amalie ikke.... det er bare så hårdt når ens barn er syg men så når nattesøvnen bliver ødelagt endnu værre men når det så ingen kaffe er puha så er det bare extra hårdt. Håber snart du får fat i noget kaffe og så er det da godt der kun kommer to børn lige i dag hvor du er træt oven på denne weekendt.

Jeg ønsker godbedring til manden og håber da også at Liva pigen er frisk igen

Og til dig søde Tina et kæmpe mandags  håber du må få en god dag

Anmeld

10. januar 2011

TbCp

det lyder bare ikke rart... her hjemme har det stået på i en uge nu Amalie lage ud med høj feber og Laura har så taget over i dag.... men hun leger selvom hun har 39,5 i feber det gjorde Amalie ikke.... det er bare så hårdt når ens barn er syg men så når nattesøvnen bliver ødelagt endnu værre men når det så ingen kaffe er puha så er det bare extra hårdt. Håber snart du får fat i noget kaffe og så er det da godt der kun kommer to børn lige i dag hvor du er træt oven på denne weekendt.

Jeg ønsker godbedring til manden og håber da også at Liva pigen er frisk igen

Og til dig søde Tina et kæmpe mandags  håber du må få en god dag

Ja jeg så godt lige på facebook at i er ramt igen

Øv hader bare sygdom, og især når det er ens små pus.

Tror jeg slæber dagplejeungerne med op efter gær så vi kan bage boller og så kommer der vist nok lige en pose kaffe eller 5 med i kurven

Anmeld

10. januar 2011

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Ja jeg så godt lige på facebook at i er ramt igen

Øv hader bare sygdom, og især når det er ens små pus.

Tror jeg slæber dagplejeungerne med op efter gær så vi kan bage boller og så kommer der vist nok lige en pose kaffe eller 5 med i kurven

Ja sygdom er bare træls også lige i denne uge da vi har valgfag og jeg skal skrive om hjernen og dens anatomi....

Ja ned efter kaffe det lyder godt... det er bare ens bedste ven om morgen... ogt det lyder da også dejligt med en ny bagt bolle

Det elsker vi også her hjemme og det er jo så nemt lige at smække en bolledej i ovnen....

Anmeld

10. januar 2011

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

Ja sygdom er bare træls også lige i denne uge da vi har valgfag og jeg skal skrive om hjernen og dens anatomi....

Ja ned efter kaffe det lyder godt... det er bare ens bedste ven om morgen... ogt det lyder da også dejligt med en ny bagt bolle

Det elsker vi også her hjemme og det er jo så nemt lige at smække en bolledej i ovnen....

Nej sygdom falder aldrig særlig belejligt!

God bedring til jer!

Anmeld

10. januar 2011

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Nej sygdom falder aldrig særlig belejligt!

God bedring til jer!

Tak og i ligemåde

Anmeld

10. januar 2011

anna-jonas

Puhhhh.............sikke en nat, og weekend. Kom du igennem dagen??

God bedring med Carsten, håber at han har fået det bedre.

Knus Mette

Anmeld

10. januar 2011

JustAnotherName

Det er næsten det samme herhjemme.

Bianca har været hjemme idag med 39,5 feber. Slatten, uplagt og brænd-varm. Hun har bare ligget, ikke haft energi til noget og har slet intet spist.

Kenneth er på job, men har skrevet, at han har 38,9 feber, kulde/svede-ture, kvalme og mavekneb.

Jeg selv har "motorsav i halsen", som trækker op i venstre øre. Det gør så ondt. Og så er jeg bare TRÆT, for jeg har haft en hård arbejds-weekend, og så frem til en fridag, men så er alle andre syge ...og kræver mig lidt mere.

Undtagen lille Lumpe (Celina), hun er heldigvis ligeså energisk, glad og tilpas, som hun plejer at være! ....Og dét håber jeg, at hun bliver ved med.

RIGTIG GOD BEDRING HJEMME HOS JER OGSÅ.

PS : Kaffe er et must-have !!!!

Anmeld

11. januar 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Puhhhh.............sikke en nat, og weekend. Kom du igennem dagen??

God bedring med Carsten, håber at han har fået det bedre.

Knus Mette

Ja jeg kom igennem dagen, fik kun to børn så det var dejligt lige sådan en dag

Gik dog i seng kl. 21!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.