Puuha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

TbCp

Liva har ligget syg fredag og lørdag, med høj feber og har været rigtig skidt.
Igår var hun så rimelig frisk, men så var det Carsten der røg ned med feber.

Og for pokker en nat siger jeg bare!!!

Liva sover inde hos os for tiden, dog i sin egen seng, men lige op og ned af vores seng og hun har småpyldret i søvne flere gange i nat... oveni det har Carsten vendt og drejet sig og prustet som en gal, været megavarm fordi han havde så høj feber..

Så jeg, som lå i midten, har været vågen minimum en gang i timen hele natten, prøv lige at spørg om jeg er træt

Og så skulle jeg også aflevere Liva her til morgen, da Carsten jo ikke skal afsted med hende når han er syg, så skulle lige en time tidligere op end jeg normalt behøver når Carsten er hjemme...

Puha, tror det bliver en laaaaang dag!!!

OG VI HAR IKKE MERE KAFFE!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

otlitrom

Øv. Træls start på en ny uge!

Jeg håber Carsten snart bliver frisk, så du kan sove om morgenen

Her er Bjørnen lige kommet hjem fra ferie i lørdags, og til trods for jeg har fri idag, er jeg allerede oppe, fordi han har skramlet sådan, inden han sku på arbejde

Mænd

Anmeld

10. januar 2011

TbCp

kitty skriver:

Øv. Træls start på en ny uge!

Jeg håber Carsten snart bliver frisk, så du kan sove om morgenen

Her er Bjørnen lige kommet hjem fra ferie i lørdags, og til trods for jeg har fri idag, er jeg allerede oppe, fordi han har skramlet sådan, inden han sku på arbejde

Mænd

Ajj det er så træls at de ikke kan være lidt stille

Jeg plejer at bede Carsten lægge sit tøj ud på badeværelset aftenen før, når han skal tidligt op, så han ikke vækker mig

Det ser sørme ud til at jeg kun får 2 børn idag, så det bliver da til at holde ud trods trætheden

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Ajj det er så træls at de ikke kan være lidt stille

Jeg plejer at bede Carsten lægge sit tøj ud på badeværelset aftenen før, når han skal tidligt op, så han ikke vækker mig

Det ser sørme ud til at jeg kun får 2 børn idag, så det bliver da til at holde ud trods trætheden

Bjørnen plejer også at have sit grej ude i gangen, men han har ikke pakket ud endnu.. Så noget lå i vindueskarme (hop over kufferten) og noget lå i kufferten (skramle skramle) og til det skal ma selvfølgelig bruge loftslys...

Det er nok rart nok der kun er 2 børn idag, så er det lige til at overskue Jeg sidder på sofaen med mit strikketøj og morgentv.

Vi overlever - med eller uden kaffe

Anmeld

10. januar 2011

ChatH

TbCp skriver:

Liva har ligget syg fredag og lørdag, med høj feber og har været rigtig skidt.
Igår var hun så rimelig frisk, men så var det Carsten der røg ned med feber.

Og for pokker en nat siger jeg bare!!!

Liva sover inde hos os for tiden, dog i sin egen seng, men lige op og ned af vores seng og hun har småpyldret i søvne flere gange i nat... oveni det har Carsten vendt og drejet sig og prustet som en gal, været megavarm fordi han havde så høj feber..

Så jeg, som lå i midten, har været vågen minimum en gang i timen hele natten, prøv lige at spørg om jeg er træt

Og så skulle jeg også aflevere Liva her til morgen, da Carsten jo ikke skal afsted med hende når han er syg, så skulle lige en time tidligere op end jeg normalt behøver når Carsten er hjemme...

Puha, tror det bliver en laaaaang dag!!!

OG VI HAR IKKE MERE KAFFE!!!!!

ÅHH gud en Weeken, ligner nærmest vores, her stod den på tyndskid fredag og lørdag og sure uner igår og i nat victoria  der har klaget over ondt i ørerne så vi skal have akut tid il ørelægen idag

Anmeld

10. januar 2011

TbCp

kitty skriver:

Bjørnen plejer også at have sit grej ude i gangen, men han har ikke pakket ud endnu.. Så noget lå i vindueskarme (hop over kufferten) og noget lå i kufferten (skramle skramle) og til det skal ma selvfølgelig bruge loftslys...

Det er nok rart nok der kun er 2 børn idag, så er det lige til at overskue Jeg sidder på sofaen med mit strikketøj og morgentv.

Vi overlever - med eller uden kaffe

Hehe ja mon ikke vi overlever

Jeg plejer at få "krise" omkring middagstid når ungerne er puttet, så sidder jeg og nikker med hovedet og kæmper for at holde øjnene åbne, men så er det jo godt at baby.dk findes

Anmeld

10. januar 2011

TbCp

Chatarina skriver:

ÅHH gud en Weeken, ligner nærmest vores, her stod den på tyndskid fredag og lørdag og sure uner igår og i nat victoria  der har klaget over ondt i ørerne så vi skal have akut tid il ørelægen idag

Arrhhh suk mand!

Det lyder heller ikke for sjovt!

God bedring med tøserne, håber ikke at det er noget slemt med ørerne.

Anmeld

10. januar 2011

ChatH

TbCp skriver:

Arrhhh suk mand!

Det lyder heller ikke for sjovt!

God bedring med tøserne, håber ikke at det er noget slemt med ørerne.

Nej det er sikkert hendes dræn der er røget ud g så skal hun i narkose igen og have nye

Anmeld

10. januar 2011

TbCp

Chatarina skriver:

Nej det er sikkert hendes dræn der er røget ud g så skal hun i narkose igen og have nye

Årh nej

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

Det håber vi ikke det er !

Jeg håber det er noget andet - og mere simpelt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.