Bløder 37+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Mirakel baby

Diana... skriver:

Hej Q. 

Ja som nogen af jer ved har jeg haft nogen mærkelige dage med et vi troet jeg var gået i fødsel og så gik det i sig selv igen. 

Nu vågner jeg så her til morgen og har de vildeste mensstration smerter og bløder også lidt og føler der opstart den en god gan tynd mave også det spænder helt vild i hele ryggen og maven. Jeg husker slet ikke dette fra Lucas og jeg må da ærlig indrømme at jeg bliver noget nervøs da jeg så jeg bløde, det er ikke meget men nok til at man lægger mærke til det. 

Nogen der har prøvet det og ved hvad det kan være. 

Jeg har en tid til forhåbentlig sidste jdm besøg idag så snakke lige med hende der også.

Knus Diana SKRUP forvirret he he. 

4 dage før jeg fødte min datter, der havde jeg lidt pletblødning. Tror måske at det var noget af slimproppen der gik der, men jeg havde ikke ondt. Det var først da hele slimproppen gik, der havde jeg så også haft nogle veer inden.

Så det kan da godt være at der ikke går så længe før den lille kommer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

lollandpigen

Havde det fuldstændig som dig da jeg vågnede og fødte sammen aften kl 21 så er sikker på det er din krop der gør sig klar.... Held og lykke glæder mig til at høre mere...

Knus

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

lollandpigen skriver:

Havde det fuldstændig som dig da jeg vågnede og fødte sammen aften kl 21 så er sikker på det er din krop der gør sig klar.... Held og lykke glæder mig til at høre mere...

Knus

Ja det er det også er lige kommet hjem fra mit forhåbentlige sidste jdm besøg og hun sagde at det var tegn blødning. Så nu må vi se. 

Jeg er nu 3 cm åben ingen livmoder hals tilbage og tegnbløder hmm spændende spændende hvornår det bliver.

Anmeld

10. januar 2011

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ja det er det også er lige kommet hjem fra mit forhåbentlige sidste jdm besøg og hun sagde at det var tegn blødning. Så nu må vi se. 

Jeg er nu 3 cm åben ingen livmoder hals tilbage og tegnbløder hmm spændende spændende hvornår det bliver.

Ihh kunne hun ikke sige noget ?? Er du i tidlig fødsel eller hva

Anmeld

10. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Det er bare super spændende, søde

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

Muffi<3 skriver:

Ihh kunne hun ikke sige noget ?? Er du i tidlig fødsel eller hva

Jeg har ingen veer mere så det er jeg jo ikke. Så kan jeg være nok så meget åben. Så send nogen veer til mig. 

Men hun sagde "lur mig ikke om du føder i denne uge" Så det håber jeg da. 

Hun blev skønnet til 3200 så hun er jo en fin baby. 

Så nu må vi bare vente til mine veer gider komme igen. Men lige nu mærker jeg INTET andet end nogen mensstretion smerter. 

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Det er bare super spændende, søde

Ja det er super spændende vi kan slet ikke vente mere he he 

Anmeld

10. januar 2011

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Jeg har ingen veer mere så det er jeg jo ikke. Så kan jeg være nok så meget åben. Så send nogen veer til mig. 

Men hun sagde "lur mig ikke om du føder i denne uge" Så det håber jeg da. 

Hun blev skønnet til 3200 så hun er jo en fin baby. 

Så nu må vi bare vente til mine veer gider komme igen. Men lige nu mærker jeg INTET andet end nogen mensstretion smerter. 

øjs det håber jeg   Ellers bliver de næste uger sgu lange

Anmeld

10. januar 2011

Caroline86

KOM SÅ Nadia-mus!!!

Der mange der venter på dig

og Di; du får bare BUNKER af vestøv, smukke!!!

kæmpe knus

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Ve støv på vej til dig...*******************************

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.