Bløder 37+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Diana...

Hej Q. 

Ja som nogen af jer ved har jeg haft nogen mærkelige dage med et vi troet jeg var gået i fødsel og så gik det i sig selv igen. 

Nu vågner jeg så her til morgen og har de vildeste mensstration smerter og bløder også lidt og føler der opstart den en god gan tynd mave også det spænder helt vild i hele ryggen og maven. Jeg husker slet ikke dette fra Lucas og jeg må da ærlig indrømme at jeg bliver noget nervøs da jeg så jeg bløde, det er ikke meget men nok til at man lægger mærke til det. 

Nogen der har prøvet det og ved hvad det kan være. 

Jeg har en tid til forhåbentlig sidste jdm besøg idag så snakke lige med hende der også.

Knus Diana SKRUP forvirret he he. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Holbæktrunten

Ved desværre ikke rigtig noget, andet end at der jo er det der hedder tegnblødning, når livmodermunden gør sig klar til fødsel.

Men stor held og lykke, håber din JM kan forklare nærmere

Anmeld

10. januar 2011

Rosa

Hej Q. 

Ja som nogen af jer ved har jeg haft nogen mærkelige dage med et vi troet jeg var gået i fødsel og så gik det i sig selv igen. 

Nu vågner jeg så her til morgen og har de vildeste mensstration smerter og bløder også lidt og føler der opstart den en god gan tynd mave også det spænder helt vild i hele ryggen og maven. Jeg husker slet ikke dette fra Lucas og jeg må da ærlig indrømme at jeg bliver noget nervøs da jeg så jeg bløde, det er ikke meget men nok til at man lægger mærke til det. 

Jeg har en tid til forhåbentlig sidste jdm besøg idag så snakke lige med hende der også.

Det er da tegnblødning, søde! Når baby skuer sig længere ned ad så gør det jo nas, trykker og nager, og så brister der ofte nogle blodkar oppe i skeden - det er derfor det bløder  Så det er bare endnu et tegn på at du snart er klar, men selvfølgelig ingen garanti for at det bliver i dag, desværre

Kom nu UD med hende!!! Vi vil se!!!  

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

Rosa skriver:

Det er da tegnblødning, søde! Når baby skuer sig længere ned ad så gør det jo nas, trykker og nager, og så brister der ofte nogle blodkar oppe i skeden - det er derfor det bløder  Så det er bare endnu et tegn på at du snart er klar, men selvfølgelig ingen garanti for at det bliver i dag, desværre

Kom nu UD med hende!!! Vi vil se!!!  

Ahh. Jeg husker slet ikke jeg bløde med Lucas så jeg blev sgu da lige nervøs. Grr alt det graviditets halløj altså he he. 

Anmeld

10. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Diana... skriver:

Hej Q. 

Hold op mand, du får bare lov at opleve det hele denne gang... Jeg synes altså også det lyder som tegnblødning... Men jeg har det også sådan, at når du er lidt nervøs osv ville jeg ringe til FG... Om ikke andet så for at få ro i sindet:0)

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

Ni-ko-li-ne skriver:

Hold op mand, du får bare lov at opleve det hele denne gang... Jeg synes altså også det lyder som tegnblødning... Men jeg har det også sådan, at når du er lidt nervøs osv ville jeg ringe til FG... Om ikke andet så for at få ro i sindet:0)

Jeg har et møde med min jdm her kl 9 så snakker jeg lige med hende der. Tak. 

Anmeld

10. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Diana... skriver:

Jeg har et møde med min jdm her kl 9 så snakker jeg lige med hende der. Tak. 

fornuftigt! Der er ingen grund til at rende rundt og spekulere på alt muligt jo! Men nu må bebs da også snart være på vej hva? :0)

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

Ni-ko-li-ne skriver:

fornuftigt! Der er ingen grund til at rende rundt og spekulere på alt muligt jo! Men nu må bebs da også snart være på vej hva? :0)

Ja altså det kunne jo være godt he he vi glæder os jo til at se hende og alt mulig. MEN jeg bliver også nød til at tro at der går noget endnu så jeg ikke bliver skuffet endnu engang he he. 

Anmeld

10. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Diana... skriver:

Ja altså det kunne jo være godt he he vi glæder os jo til at se hende og alt mulig. MEN jeg bliver også nød til at tro at der går noget endnu så jeg ikke bliver skuffet endnu engang he he. 

Ha ha.. Ja det er sandt... Så bliver man da ikke alt for skuffet hvis der går 14 dage endnu:0)

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

Ni-ko-li-ne skriver:

Ha ha.. Ja det er sandt... Så bliver man da ikke alt for skuffet hvis der går 14 dage endnu:0)

Nemlig  Ikke skuffet men nok skør he he. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.