Endelig slut med det pjat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Pige2009

Carina1977 skriver:

Yes idag blev det endelig besluttet, at nu behøver jeg ikke bruge kateter mere  De sidste 3 aftner har der kun været omkring 50 ml. når jeg skulle tømmes. Det skulle være ret normalt, da ingen kan tømme sig selv fuldstændigt ved toiletbesøg. Så nu er jeg "normal" igen

Så slipper jeg jo også for de konstante blærebetændelser, hvilket jo er rart når nu jeg er gravid.

Så jeg er bare så glad nu....endelig skete det

Fedt, Carina! Hvor er det dejligt at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Carina1977

Skouboe skriver:

De der konstante blærebetændelser er bare en pest - jeg håber du har haft den sidste i laaaang tid og at dit attack er ved at være klinget af igen.

Det er utroligt at man kan bliver glad for graviditetsgener, men jeg kan godt forstå dig

Nyd de næste 8 mdr eller deromkring, frem til du skal starte på Privigen. Sandsynligheden for et attack er meget lille

Du skal nok iøvrigt på et tidspunkt overveje om du vil amme, eller tilbage på medicin efter fødslen.

Det er også en god ide at printe denne og tage med til læger/sygehuse etc. Sørg for at få den lagt i din journal. Min erfaring er at de ikke kender den - jeg fik at vide at den eksisterede af scleroseforeningen da jeg var gravid med nummer 2 - og det er de "officielle" retningslinier for graviditet og sclerose.

http://www.dsog.dk/sandbjerg/multipelsclerose.pdf

Ja blærebetændelser er ikke sjove at have, men nu er det da forhåbentligt snart slut med det

Jeg vil amme, hvis det lykkes mig den her gang. Sidste gang havde jeg desværre ikke nok mælk til ædedolken hehe

Tak skal nok få den printet ud. Må om til min mor at gøre det, for jeg har ingen printer

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

Mit attack er forresten ovre. jeg går næsten lige så godt, som før attacket nu. Mangler bare lige at få styrket udholdenhed i benene, men ellers er det som før....altså bortset fra dropfoden, som jeg ikke tror bliver god igen. Men det meste ewr i hvert fald ved at gå i orden igen

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

Tak skal i have allesammen....ja det er super-skønt....begynder at føle mig hel igen

Anmeld

11. januar 2011

Fru.Ø

Hvor må det være dejligt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.