Skouboe skriver:
De der konstante blærebetændelser er bare en pest - jeg håber du har haft den sidste i laaaang tid og at dit attack er ved at være klinget af igen.
Det er utroligt at man kan bliver glad for graviditetsgener, men jeg kan godt forstå dig 
Nyd de næste 8 mdr eller deromkring, frem til du skal starte på Privigen. Sandsynligheden for et attack er meget lille 
Du skal nok iøvrigt på et tidspunkt overveje om du vil amme, eller tilbage på medicin efter fødslen.
Det er også en god ide at printe denne og tage med til læger/sygehuse etc. Sørg for at få den lagt i din journal. Min erfaring er at de ikke kender den - jeg fik at vide at den eksisterede af scleroseforeningen da jeg var gravid med nummer 2 - og det er de "officielle" retningslinier for graviditet og sclerose.
http://www.dsog.dk/sandbjerg/multipelsclerose.pdf
Ja blærebetændelser er ikke sjove at have, men nu er det da forhåbentligt snart slut med det 
Jeg vil amme, hvis det lykkes mig den her gang. Sidste gang havde jeg desværre ikke nok mælk til ædedolken hehe 
Tak skal nok få den printet ud. Må om til min mor at gøre det, for jeg har ingen printer 
Anmeld