Endelig slut med det pjat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Carina1977

Yes idag blev det endelig besluttet, at nu behøver jeg ikke bruge kateter mere  De sidste 3 aftner har der kun været omkring 50 ml. når jeg skulle tømmes. Det skulle være ret normalt, da ingen kan tømme sig selv fuldstændigt ved toiletbesøg. Så nu er jeg "normal" igen

Så slipper jeg jo også for de konstante blærebetændelser, hvilket jo er rart når nu jeg er gravid.

Så jeg er bare så glad nu....endelig skete det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Mi

Fantastisk at være normal

www.stjerneleg.dk

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Yes idag blev det endelig besluttet, at nu behøver jeg ikke bruge kateter mere  De sidste 3 aftner har der kun været omkring 50 ml. når jeg skulle tømmes. Det skulle være ret normalt, da ingen kan tømme sig selv fuldstændigt ved toiletbesøg. Så nu er jeg "normal" igen

Så slipper jeg jo også for de konstante blærebetændelser, hvilket jo er rart når nu jeg er gravid.

Så jeg er bare så glad nu....endelig skete det

Stort tillykke sødeste.
Hvor er det dejligt at høre.
jeg håber at det kommer til at gå så godt for dig længe endnu

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2011

Carina1977

MarianneSonne skriver:

Fantastisk at være normal

www.stjerneleg.dk

hehe så normal, som man kan blive. helt normal bliver jeg aldrig *lol*

Anmeld

9. januar 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Stort tillykke sødeste.
Hvor er det dejligt at høre.
jeg håber at det kommer til at gå så godt for dig længe endnu

Kærligst
Sussie

Håber jeg også og tak

Anmeld

9. januar 2011

Amso

Hvor dejligt for dig....!!!

Dejligt ikke at skulle have folk rendende hele tiden...  Stort tillykke herfra hvis man kan sige det??  Mén kan bare forestille mig hvor dejligt befriende det er...!

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

Amso skriver:

Hvor dejligt for dig....!!!

Dejligt ikke at skulle have folk rendende hele tiden...  Stort tillykke herfra hvis man kan sige det??  Mén kan bare forestille mig hvor dejligt befriende det er...!

Nu var jeg så kommet ned på at de kun kom 1 gang i døgnet, men det er godt nok fedt at slippe helt af med dem

Desværre tror jeg at jeg har nået at få raget en blærebetændelse til mig, inden jeg holdte med kateter, så jeg skal op og have det tjekket her til formiddag.

Var ellers deroppe i torsdag og der var der kun 10 (kan ikke huske hvad det hedder).....men altså bakterier, så det mente hun ikke krævede nogen behandling. Men det kan jo have været starten af det. Havde i hvert fald rigtig ondt igår aftes og kunne ikke rigtig sove. Sådan en irriterende brændende/sviende/trykkende fornemmelse lige over skambenet, og følte hele tiden jeg skulle tisse. Men hvis der er en blærebetændelse, så er det forhåbentligt den sidste i meget lang tid.

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

Nå, jeg har vist fået blærebetændelse....i torsdags var bakterierne på 10 og idag lå den på 100. Så de dyrker den til imorgen, for at finde ud af hvilken pencilin jeg skal have.

Men så går jeg også udfra at jeg bagefter er ovre med alle de blærebetændelser igen, da jeg jo ikke skal bruge kateter mere. er faktisk lidt lettet over at det var en blærebetændelse, for så er der da en grund til smerterne over skambenet. Når man er gravid, og ikke er længere end 6+2 bliver man jo så let bekymret. Men på den anden side, jeg har voldsom kvalme og var meget tæt på at kaste op imorges...og det er jo gode tegn

Anmeld

10. januar 2011

Skouboe

Nå, jeg har vist fået blærebetændelse....i torsdags var bakterierne på 10 og idag lå den på 100. Så de dyrker den til imorgen, for at finde ud af hvilken pencilin jeg skal have.

Men så går jeg også udfra at jeg bagefter er ovre med alle de blærebetændelser igen, da jeg jo ikke skal bruge kateter mere. er faktisk lidt lettet over at det var en blærebetændelse, for så er der da en grund til smerterne over skambenet. Når man er gravid, og ikke er længere end 6+2 bliver man jo så let bekymret. Men på den anden side, jeg har voldsom kvalme og var meget tæt på at kaste op imorges...og det er jo gode tegn

De der konstante blærebetændelser er bare en pest - jeg håber du har haft den sidste i laaaang tid og at dit attack er ved at være klinget af igen.

Det er utroligt at man kan bliver glad for graviditetsgener, men jeg kan godt forstå dig

Nyd de næste 8 mdr eller deromkring, frem til du skal starte på Privigen. Sandsynligheden for et attack er meget lille

Du skal nok iøvrigt på et tidspunkt overveje om du vil amme, eller tilbage på medicin efter fødslen.

Det er også en god ide at printe denne og tage med til læger/sygehuse etc. Sørg for at få den lagt i din journal. Min erfaring er at de ikke kender den - jeg fik at vide at den eksisterede af scleroseforeningen da jeg var gravid med nummer 2 - og det er de "officielle" retningslinier for graviditet og sclerose.

http://www.dsog.dk/sandbjerg/multipelsclerose.pdf

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

HVOR DEJLIGT FOR DIG...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.