Modregning i Børne familie ydelsen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

nilletøz

bvk skriver:

I dag må de kun trække 50%.

Men når loven træder i kraft får de adgang til at trække 100%

ok.. men jeg har jo kun fået den rykket den, og har en aftale om at betale er den 20

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

hvordan kan det være du har spurt ind til det på kommunen hvis du ikke skylder noget?? Så er det jo for dig udvekommen??

Fordi min veninde ikke kunne lide af ringe selv derfor ringede jeg for hende...

Men  hun løgn den dag. For det er kun 50 % INU  fordi jeg snakke med hende jeg har for kommunen som komme hos mig engang om ugen i fredags og hun sagde det til mig..

Anmeld

17. januar 2011

Valle81

nilletøz skriver:

ok.. men jeg har jo kun fået den rykket den, og har en aftale om at betale er den 20

Smiler:0)

Nu har i jo en aftale - så tror ikke der sker noget.

Men de tilbageholder jo ikke 50% bare for at tage 50% - detager kun det der fx skyldes -så skyldes der 350 kr er det de tager.

Restbeløbet bliver stadig udbetalt den 20 som alle andre - så om de tager det af børnepengene eller om du selvskal betale giver jo det samme:0)

Christina

Anmeld

17. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

i dit indlæg lige før dette svarer du det er 100 % Her svarer du 50%?? Hvad mener du??

Det er 50 % stadig eller inu.....

Anmeld

17. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

hvordan kan det være du har spurt ind til det på kommunen hvis du ikke skylder noget?? Så er det jo for dig udvekommen??

Man kan ringe og spørge om alt det man vil!

Anmeld

17. januar 2011

Na-Wi

Anonym skriver:

Ja underligt hvis de må tage 100 % ved ikke om det er fordi det ikke er gået igennem eller hvad?? Alle andre steder står der også 50%...

Nu spørger jeg sikker dumt men er det ikke kun hvis man skylder over det beløb man får i børne-familie ydelse at de tager 100% ?

Altså hvis man får 4200 og skylder 5000 for f.eks dp så er det de tager 100%

Hvis man får 4200 og skylder lad og sige 1000 så tager de vel kun det man skylder ..

Blev lige helt forvirret

Anmeld

17. januar 2011

Valle81

Naannaa87 skriver:

Nu spørger jeg sikker dumt men er det ikke kun hvis man skylder over det beløb man får i børne-familie ydelse at de tager 100% ?

Altså hvis man får 4200 og skylder 5000 for f.eks dp så er det de tager 100%

Hvis man får 4200 og skylder lad og sige 1000 så tager de vel kun det man skylder ..

Blev lige helt forvirret

Jo:0)

De må højest pttage50 % så hvis du skylder 5000 får 4000 så må de tage 2000 - og næste gang må de igen tage 2000 og næste gang igen så tager de de sidste 1000 kr.

Men skylder du fx kun 500 kroner så tager de kun det.

Og alt dette regner de ud inden så at man får sine penge som alle de andre den 20og man får et pænt lille brev dagen inden udbetalingen:0)

Jeg har fået for meget udbetalt i fripladstilskud da jeg var alene med Asta, og betaltetilbage på den måde:0)

Anmeld

17. januar 2011

Na-Wi

Valle81 skriver:

Jo:0)

De må højest pttage50 % så hvis du skylder 5000 får 4000 så må de tage 2000 - og næste gang må de igen tage 2000 og næste gang igen så tager de de sidste 1000 kr.

Men skylder du fx kun 500 kroner så tager de kun det.

Og alt dette regner de ud inden så at man får sine penge som alle de andre den 20og man får et pænt lille brev dagen inden udbetalingen:0)

Jeg har fået for meget udbetalt i fripladstilskud da jeg var alene med Asta, og betaltetilbage på den måde:0)

Jamen dog, det er jo bare smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.