Modregning i Børne familie ydelsen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.472 visninger
47 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Anonym trådstarter

Er det noget jeg har drømt eller er det rigtigt at de nu må tage hele 100 % af børnepenge den 20 hvis man skylder for Daginstuation?? Forhen var det jo kun 50 %....

Synes jeg har hørt det men på borger.dk står der stadig kun 50 % også alle andre steder nogle der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Lone Jakobsen

hmm har ikke hørt noget. men synes nu det lyder meget logisk

Anmeld

13. januar 2011

klmf

Har heller ikke hørt om det, men det lyder da som en måde at få betalt de penge der skyldes til pasning...

Anmeld

13. januar 2011

SaraLM

Det lyder da som en meget rimelig måde at få de penge ind der skyldes på pasning...

Anmeld

13. januar 2011

Mormilla

Det har jeg ikke hørt noget om. Men synes at det er meget fair hvis de gør det!!!!

Anmeld

13. januar 2011

mybaby-girl

Hvis du skylder kommunen betaling for dagtilbud, klubtilbud eller skolefritidsordning, har SKAT ret til at tilbageholde op til halvdelen af børne- og ungeydelsen.

Anmeld

13. januar 2011

morethanperfect

mybaby-girl skriver:

Hvis du skylder kommunen betaling for dagtilbud, klubtilbud eller skolefritidsordning, har SKAT ret til at tilbageholde op til halvdelen af børne- og ungeydelsen.

Hvad hvis man skylder SKAT penge ???

Anmeld

13. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Er det noget jeg har drømt eller er det rigtigt at de nu må tage hele 100 % af børnepenge den 20 hvis man skylder for Daginstuation?? Forhen var det jo kun 50 %....

Synes jeg har hørt det men på borger.dk står der stadig kun 50 % også alle andre steder nogle der kan hjælpe??

Det må de gerne hvis du skylde f.eks for en mdr som vi prøve aug der i okt tog de 2140 kr for den mdr der til dagplejen...

Anmeld

13. januar 2011

mybaby-girl

Ved ikk, har kun prøvet hvor de tilbage holdte vores skattepenge fordi vi ikke ville betale licens

Anmeld

13. januar 2011

morethanperfect

mybaby-girl skriver:

Ved ikk, har kun prøvet hvor de tilbage holdte vores skattepenge fordi vi ikke ville betale licens

Hmm ja okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.