Trist, tyk og JM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

marloutti

SussieThyssen skriver:

Hvis man har en nedetur, skal man ikke gå og tænke kost, for det nytte ikke noget.
Nu synes jeg i stedet du skal glæde dig til din bebs kommer, og så kan du tage hånd om alt det andet, når der er gået noget tid.
Nyd livet, det er det vigtigste. Pyt med kilo'erne, dem kan du altid bøvle med sidenhen, når du har overskudet.
Stort knus fra mig til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

D-Micka

Anonym skriver:

Skal til JM imorgen og er MEGA nervøs over det. Jeg har taget 20kg på og har kun 3 uger tilbage til termin, jeg er forvejen overvægtig.
Er bare så flov over mig selv !

Håber ikke jeg udvikler svanger , bare min baby har det godt.

Jeg er sikker på at baby har det godt  

Jeg har taget 24 kg på puhhaaa.. 

Men min JM siger at jeg nok skal regne med at tage et lidt flere på da jeg har 8 uger endnu  

Jeg er sikker på du taber en masse efter da meget af det kan være vand i kroppen

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

D-Micka skriver:

Jeg er sikker på at baby har det godt  

Jeg har taget 24 kg på puhhaaa.. 

Men min JM siger at jeg nok skal regne med at tage et lidt flere på da jeg har 8 uger endnu  

Jeg er sikker på du taber en masse efter da meget af det kan være vand i kroppen

Oki, hvad har din JM sagt til dig at du har taget så mange kg på , ang kost tænker jeg ?
Ja de sidste uger tager man godt på pga barnet
Hun har også skønnet barnets vægt til større end gennemsnittet, men altså, når jeg kigger herinde hvad der står med vægt af barnet passer det meget fint på ugerne , det ligger bare i den højste ende f.eks " uge 36 : 2,6 - 2,8" så skønner hun barnet til 2,8. Og kigger lidt på mig og siger " ja det er jo stadig større end gennemsnittet" føler jeg nærmest gør mit barn fortræd ved at hun skønner det til det.

Anmeld

10. januar 2011

D-Micka

Anonym skriver:

Oki, hvad har din JM sagt til dig at du har taget så mange kg på , ang kost tænker jeg ?
Ja de sidste uger tager man godt på pga barnet
Hun har også skønnet barnets vægt til større end gennemsnittet, men altså, når jeg kigger herinde hvad der står med vægt af barnet passer det meget fint på ugerne , det ligger bare i den højste ende f.eks " uge 36 : 2,6 - 2,8" så skønner hun barnet til 2,8. Og kigger lidt på mig og siger " ja det er jo stadig større end gennemsnittet" føler jeg nærmest gør mit barn fortræd ved at hun skønner det til det.

Tror ikke du skal tage det så tungt . 

Min JM er vidst en meget sød og høflig dame heh .. 

For hun siger ikke så meget angående min vægt.. 

Hun siger bare jeg skal huske at spise mellemmåltider også, for det er godt for baby

Var overvægtig før jeg blev gravid også

Vores baby er også skønnet for stor.. omkring de 2000g sidst jeg var der, og det var d. 23 dec. der skulle han kun ha' vejet 1,5

Men hun siger i og med jeg ikke selv er en lille én og ikke var det da jeg blev født.. Så er det meget normalt

Anmeld

10. januar 2011

Lady Marion <3

I min første graviditet tog jeg 20 kg på

anden graviditet 25 kg

og den tredie og sidste rundede jeg 30 kg

Hørte ikke et ondt ord for det ,, nu 21 mdr efter mangler jo blot at smide 4 kg   så ro på ..

Anmeld

10. januar 2011

Muffinmus

tog sgu også 25 kg på første gang....og ja,min læge sagde da også at jeg ikke behøvede at blive tykkere, men jeg var ligeglad.

Glædede mig bare så meget til at se min dreng at vægten måtte komme engang bagefter. Den tid den sorg:-)

Så nyd de sidste uger og drop alle   dine negative tanker, hyg dig og glæd dig, det skal nok gå.

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

D-Micka skriver:

Tror ikke du skal tage det så tungt . 

Min JM er vidst en meget sød og høflig dame heh .. 

For hun siger ikke så meget angående min vægt.. 

Hun siger bare jeg skal huske at spise mellemmåltider også, for det er godt for baby

Var overvægtig før jeg blev gravid også

Vores baby er også skønnet for stor.. omkring de 2000g sidst jeg var der, og det var d. 23 dec. der skulle han kun ha' vejet 1,5

Men hun siger i og med jeg ikke selv er en lille én og ikke var det da jeg blev født.. Så er det meget normalt

tror jeg vejede 3300 og var ret lang  - har også altid været den højeste i klassen. manden er heller ikke en splejs så tror da bestemt ikke vi ender med at få et underernæret barn.

har du væske i kroppen ? vejet mig igår og igen i morges der havde jeg lige tabt 2 kg

Anmeld

10. januar 2011

D-Micka

Anonym skriver:

tror jeg vejede 3300 og var ret lang  - har også altid været den højeste i klassen. manden er heller ikke en splejs så tror da bestemt ikke vi ender med at få et underernæret barn.

har du væske i kroppen ? vejet mig igår og igen i morges der havde jeg lige tabt 2 kg

Så har det nok også noget med det at gøre

Hehe om jeg har Jeg ligner en der er blevet pustet op.. 

Selv min næse ville man kunne springe

Har du meget væske i kroppen ?

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

tog sgu også 25 kg på første gang....og ja,min læge sagde da også at jeg ikke behøvede at blive tykkere, men jeg var ligeglad.

Glædede mig bare så meget til at se min dreng at vægten måtte komme engang bagefter. Den tid den sorg:-)

Så nyd de sidste uger og drop alle   dine negative tanker, hyg dig og glæd dig, det skal nok gå.

Har svært ved at være ligeglad, er sådan en person som tænker for meget over tingene tror jeg .

Prøver også at tænke de tanker du skriver men bliver forfulgt af dårlig samvigtighed bagefter

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

D-Micka skriver:

Så har det nok også noget med det at gøre

Hehe om jeg har Jeg ligner en der er blevet pustet op.. 

Selv min næse ville man kunne springe

Har du meget væske i kroppen ?

ja det har jeg rigtig meget, passer kun et par støvler som er købt 1 nummer større.

glæder mig til at føde

hvor langt henne er du ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.