Trist, tyk og JM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Anonym trådstarter

Skal til JM imorgen og er MEGA nervøs over det. Jeg har taget 20kg på og har kun 3 uger tilbage til termin, jeg er forvejen overvægtig.
Er bare så flov over mig selv !

Håber ikke jeg udvikler svanger , bare min baby har det godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

marloutti

Anonym skriver:

Skal til JM imorgen og er MEGA nervøs over det. Jeg har taget 20kg på og har kun 3 uger tilbage til termin, jeg er forvejen overvægtig.

Du får lige et kram.... Det skal nok gå. Bare ud og vandre med barnevognen, når den tid kommer. Skal jeg i hvert fald...

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

marloutti skriver:

Du får lige et kram.... Det skal nok gå. Bare ud og vandre med barnevognen, når den tid kommer. Skal jeg i hvert fald...

Tak, hvor er du sød !

Tog du meget på under din graviditet ?

Anmeld

9. januar 2011

marloutti

Anonym skriver:

Tak, hvor er du sød !

Tog du meget på under din graviditet ?

Jeg ved det faktisk ikke. Er ikke blevet vejet ved jordemoderen. Men var jo stor i forvejen. Så jeg passer jo på, men har bare så nemt ved at tage på... Har først termin til maj, så.... Håber bare, jeg kan amme og at det hjælper mig af med nogle kilo...

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

marloutti skriver:

Jeg ved det faktisk ikke. Er ikke blevet vejet ved jordemoderen. Men var jo stor i forvejen. Så jeg passer jo på, men har bare så nemt ved at tage på... Har først termin til maj, så.... Håber bare, jeg kan amme og at det hjælper mig af med nogle kilo...

hvorfor skulle du tabe dig ved at amme ?

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

marloutti skriver:

læste ikke ordenligt, du ER gravid . Troede du havde født, my bad! hvor langt er du henne nu og had gør du for at ikke at tage på ?
Jeg døjer meget med mit bækken og hævet fødder så det bliver ikke til det vilde motion

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Selvfølgelig har baby det godt søde ven.
og 20 kg er faktisk ret normalt. En del er garanteret vand, som vil forsvinde i løbet af de første par uger, så du skal ikke være bekymret søde ven.
Held og lykke med i morgen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Selvfølgelig har baby det godt søde ven.
og 20 kg er faktisk ret normalt. En del er garanteret vand, som vil forsvinde i løbet af de første par uger, så du skal ikke være bekymret søde ven.
Held og lykke med i morgen.

Kærligst
Sussie

tak, det håber jeg også. Har også væske i kroppen men har også spist FOR godt og JM har prøvet at snakke kost men det er bare slet ikke nemt og slet ikke når man har været nede pga tab af min mor (mistet kontakten helt)

Anmeld

9. januar 2011

marloutti

Anonym skriver:

læste ikke ordenligt, du ER gravid . Troede du havde født, my bad! hvor langt er du henne nu og had gør du for at ikke at tage på ?
Jeg døjer meget med mit bækken og hævet fødder så det bliver ikke til det vilde motion

Helt ok... Jamen, jeg prøver så vidt muligt at tænke over kosten, men det er lidt svært, da min appetit kan ligge på et meget lille sted.. Og ellers har jeg et hårdt fysisk arbejde som holder mig lidt aktiv... Selvom jeg desværre slet ikke rører mig, når jeg kommer hjem pga bækkensmerter...

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

tak, det håber jeg også. Har også væske i kroppen men har også spist FOR godt og JM har prøvet at snakke kost men det er bare slet ikke nemt og slet ikke når man har været nede pga tab af min mor (mistet kontakten helt)

Hvis man har en nedetur, skal man ikke gå og tænke kost, for det nytte ikke noget.
Nu synes jeg i stedet du skal glæde dig til din bebs kommer, og så kan du tage hånd om alt det andet, når der er gået noget tid.
Nyd livet, det er det vigtigste. Pyt med kilo'erne, dem kan du altid bøvle med sidenhen, når du har overskudet.
Stort knus fra mig til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.