Brams skriver:
Hun har kastet op fredag og lørdag og har meget tynd afføring. Har ikke været til lægen endnu, men de har haft Roskildesyge i dp op til jul. Jeg tænkte at hvis det ikke bliver bedre i løbet af i morgen, så tager vi til lægen.
Nå, sådan har det Felix ikke... det er så mystisk...
Men mht Lærke, ville jeg ikke gør så meget for at hun spiser, hvis det er Roskildesyge. Det plejer at går over. Små børn sulter ikke med vilje, men for at få deres system "renset" skal de af med det hele! Og slet ikke noget ind, for så skal de i gang med af fordøje og bakterierne kan så overleve der og de bliver ikke rigtigt raske. Lad hende styre, hvis du skal til lægen, så gør det, de vil så tjekke, om hun har brugt for en penicilin kur. Men lad hende styre hendes sult... Men min søn er desværre med at være for mange dage og han hverken kaster op eller har tynd afføring, han er bare træt, har ikke energi til noget og vil ikke spise... Jeg skal til lægen igen i morgen. I dag har vi "tvunget" ham til at spise en halv kogte æg og lidt ost og jeg fortryder det, for efter et par timer sagde han, at han havde ondt i maven... Han spiser jo lidt frugt, en lille bitte af hans morgenmad, hans vitamin pille og igår har jeg købt Floradix og han drikker det glædeligt. Nå, nu får vi at se, hvad lægen siger i morgen, for efter næsten en uge sådan er jeg ved at blive meget bekymret...
Anmeld