Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Polkaprik skriver: Tusind mange gange tak Glæder mig til at kagenørde med dig og alle de andre om nogle uger!
Tusind mange gange tak Glæder mig til at kagenørde med dig og alle de andre om nogle uger!
Smiler ja jeg glæder mig også men jeg er jo på TOTAL nybegynder stadie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Polkaprik skriver: Det er jo en dejlig ting at lære noget nyt. Havde ikke så meget tid til at svare sidst men kan lige smide dig min grundopskrift. 600 g mel 600 g sukker 1 l kærnemælk 40 g natron 30 g vanillesukker 1½ dl olie. Det hele blandes sammen og man kan bage det som 1 kage eller som individuelle bunde. Jeg bager dem som sidstnævnt og der bliver til ca 4 bunde ø 26 cm. De skal bage i 15 min ved varmluft på 200 grader. I denne dej kan tilsættes næsten hvad som helst. Nødder chokolade, kakao, marcipan osv..
Det er jo en dejlig ting at lære noget nyt. Havde ikke så meget tid til at svare sidst men kan lige smide dig min grundopskrift.
600 g mel
600 g sukker
1 l kærnemælk
40 g natron
30 g vanillesukker
1½ dl olie.
Det hele blandes sammen og man kan bage det som 1 kage eller som individuelle bunde. Jeg bager dem som sidstnævnt og der bliver til ca 4 bunde ø 26 cm. De skal bage i 15 min ved varmluft på 200 grader.
I denne dej kan tilsættes næsten hvad som helst. Nødder chokolade, kakao, marcipan osv..
Har da bare lige endnu mere MEGA OPTUR over, at det er dig, der skal lave Wilmas dåbskage...... di er bare SÅÅÅÅ sej altså
er du så færdig! jeg er helt vild med Rasmus klump kagen den er simpelthen bare genial
de andre to er selvfølgelig også rigtig flotte men den er bare suuuper
ladydan1 skriver: Aii 1000 tak! det skal da helst klart prøves! Sisse
Aii 1000 tak! det skal da helst klart prøves! Sisse
Velbekomme
twinboys skriver: Smiler ja jeg glæder mig også men jeg er jo på TOTAL nybegynder stadie
Er sikker på at det bliver KANON!