Nogen der har noget nyt om Stine fra D.U.M?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

eElak

Trinehw skriver:

hun har nu selv skrevet idag, på den side på face der støtter hende.. at hun er glad for opbakningen - og hun aldrig har rørt hendes børn! Tjek det ud selv...

Hmmm. Jeg var medlem af en Stinegruppe.. fordi jeg var så skide nysgerrig... 

men den er ikke til at finde på face mere - hvor er det lige du siger at hun har skrevet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

mariamiss6

KaLee skriver:

Hmmm. Jeg var medlem af en Stinegruppe.. fordi jeg var så skide nysgerrig... 

men den er ikke til at finde på face mere - hvor er det lige du siger at hun har skrevet?

Så er du nok blevet slettet fra gruppen, fordi du ikke var en "ægtestøtter".... Du har garanteret ikke givet penge, eller også har du fået skrevet noget et sted der ikke var i gruppens ånd, og vupti så bliver man slettet

Jeg ved gruppen eksistere endnu, men man kan ikke bare sådan blive medlem af den

Desværre for nysgerrige sjæle

kig her der er en lille smule   http://404forums.net/showthread.php/7039-Mens-der-ventes-p%C3%A5-s%C3%A6son-12../page50

Anmeld

9. januar 2011

eElak

mariamiss6 skriver:

Så er du nok blevet slettet fra gruppen, fordi du ikke var en "ægtestøtter".... Du har garanteret ikke givet penge, eller også har du fået skrevet noget et sted der ikke var i gruppens ånd, og vupti så bliver man slettet

Jeg ved gruppen eksistere endnu, men man kan ikke bare sådan blive medlem af den

Desværre for nysgerrige sjæle

kig her der er en lille smule   http://404forums.net/showthread.php/7039-Mens-der-ventes-p%C3%A5-s%C3%A6son-12../page50

det er ikke den gruppe jeg snakker om.. ;-)

Der har jeg været med, men der havde nogle skide travlt med at gøre sig selv til helgener, så der smuttede jeg ud af igen meget hurtigt.. 

Anmeld

9. januar 2011

mariamiss6

KaLee skriver:

det er ikke den gruppe jeg snakker om.. ;-)

Der har jeg været med, men der havde nogle skide travlt med at gøre sig selv til helgener, så der smuttede jeg ud af igen meget hurtigt.. 

hehehhehehe nemlig

Men så ved jeg ikke hvilken gruppe du snakker om... Måske ER den faktisk slettet....

Anmeld

9. januar 2011

eElak

mariamiss6 skriver:

hehehhehehe nemlig

Men så ved jeg ikke hvilken gruppe du snakker om... Måske ER den faktisk slettet....

Tror den hed: "Stine fra DUM" eller "Stine fra de Unge Mødre" og var en offentlig fangruppe/side hvor folk kunne hoppe på uden at skulle godkendes... 

Nu fik jeg da læst lidt... damn.. så nysgerrig var jeg ikke engang.... 

Anmeld

9. januar 2011

mariamiss6

KaLee skriver:

Tror den hed: "Stine fra DUM" eller "Stine fra de Unge Mødre" og var en offentlig fangruppe/side hvor folk kunne hoppe på uden at skulle godkendes... 

Hehe, jeg har ikke styr på de der sider der har været eller er endnu....

Ja der står MEGET derinde, om alt og alle lol.... Men det er nu meget godt lige at blive opdateret i ny og næ, især på hvad der sker uden for skærmbilledet

Lidt nysgerrig er JEG altså

Anmeld

9. januar 2011

eElak

mariamiss6 skriver:

Hehe, jeg har ikke styr på de der sider der har været eller er endnu....

Ja der står MEGET derinde, om alt og alle lol.... Men det er nu meget godt lige at blive opdateret i ny og næ, især på hvad der sker uden for skærmbilledet

Lidt nysgerrig er JEG altså

He he.. 

LIDT nysgerrig... HELT enig... 

Men at skulle vide at 2 tøser skændes om hvem der er mest kikset... TJaaaah.. jeg kunne godt leve uden... 

Anmeld

9. januar 2011

sofia88

KaLee skriver:

Den gruppe hedder "for os der virkelig støtter stine fra DUM"

Anmeld

9. januar 2011

eElak

sofia88 skriver:

Den gruppe hedder "for os der virkelig støtter stine fra DUM"

Nej, den er en udspringer fra den gruppe jeg omtaler.. 

Fordi der var nogle fjolser som konsekvent skulle rakke ned på Stine, uden at kende alle facts.. 

(jeg var selv med i debatten, derfor jeg kan huske det) 

Anmeld

9. januar 2011

sofia88

KaLee skriver:

Nej, den er en udspringer fra den gruppe jeg omtaler.. 

Fordi der var nogle fjolser som konsekvent skulle rakke ned på Stine, uden at kende alle facts.. 

(jeg var selv med i debatten, derfor jeg kan huske det) 

Nåååh 

Men den gruppe jeg skrev der, det er der stine selv idag har skrevet ihvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.