Nogen der har noget nyt om Stine fra D.U.M?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

mariamiss6

merle2010 skriver:

oki.. godt for puk.. så hun kan være sammen med sin søn men det er sku da noget skidt med stine.. synes ellers hun virker som sådan en stille og rolig mor, og har altid virket utrolig glad for isabella i hvert fald.. ved så ikke om den lille benjamin har haft kolik eller hun bare har fået for meget en dag og er gået over stregen..

rygterne vil at  han måske har taget skade, så hun har været VOLDSOMT frustreret lige dén dag i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Miia90

Stine er kommet ud igen

Anmeld

9. januar 2011

merle2010

mariamiss6 skriver:

rygterne vil at  han måske har taget skade, så hun har været VOLDSOMT frustreret lige dén dag i hvert fald

nej hvor forfærdeligt hvordan kan man "komme til" at ryste sit barn så voldsomt at det tager skade hvor er der bare mange ting der lige sker med pigerne fra dum... det giver ikke ligefrem unge mødre et godt ry 

Anmeld

9. januar 2011

merle2010

Miia90 skriver:

Stine er kommet ud igen

hvor er hendes børn?? er dey benno der har dem eller hvad??

Anmeld

9. januar 2011

Tullepii

Hun hedder Hesselholdt. Når man har fulgt hende i de unge mødre er det da rart at vide, om hun mister hendes børn eller ej???

Anmeld

9. januar 2011

Miia90

merle2010 skriver:

hvor er hendes børn?? er dey benno der har dem eller hvad??

de er vist i noget plejefamilie. men ved ikk om de er kommet hjem til stine endnu. det kan man da kun håbe. så hun kan få enhentede den tid hun har været væk fra dem

Anmeld

9. januar 2011

merle2010

Miia90 skriver:

de er vist i noget plejefamilie. men ved ikk om de er kommet hjem til stine endnu. det kan man da kun håbe. så hun kan få enhentede den tid hun har været væk fra dem

altså HVIS hun har rystet benjamin, vil jeg da ikke håbe at de kommer hjem til hende igen... men hvis det er en misforståelse vil jeg da håbe at hun får dem igen.. men der må jo være en grund til at hun har været fængslet, altså der må jo være en grund til mistanken..

Anmeld

9. januar 2011

Miia90

merle2010 skriver:

altså HVIS hun har rystet benjamin, vil jeg da ikke håbe at de kommer hjem til hende igen... men hvis det er en misforståelse vil jeg da håbe at hun får dem igen.. men der må jo være en grund til at hun har været fængslet, altså der må jo være en grund til mistanken..

ja selvfølgelig.  men ved ikk hva de har fundet ud af

Anmeld

9. januar 2011

TinaPina

Miia90 skriver:

Ja hvis hun har fået behandling for hendes fødselsdepression, og ikke er til fare for børnene, så synes jeg da også hun skal se dem igen.

Men sende dem hjem fra den ene dag til den anden, det bliver de nok næppe

Anmeld

9. januar 2011

mama09

Tullepii skriver:

Kan se på hendes profil på facebook at hun har lagt nyt profilbillede ind, som er taget igår, så hun er da ikke varetægtsfængslet mere???

Men nogen der ved hvad det hele er endt med? Får hun børnene igen?

Knus..

hun har nu selv skrevet idag, på den side på face der støtter hende.. at hun er glad for opbakningen - og hun aldrig har rørt hendes børn! Tjek det ud selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.