Erfaring med Phillips babyalarm SCD470

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Malonde1985

Dejligt at høre så mange af positive svar på det her produkt

Kan godt se det er et minus at de bruger så mange batterier, men hvis det er det eneste minus, så synes jeg det er til at overkomme til den pris. Tror jeg vil bestille dem så - de er billigere hvis man køber dem på nettet og fragten er gratis, sååå

Takkkkker og bukker for alle jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

MorTilSnartFire <3

Vi har dem også. Hm, jeg var rigtigt glade for dem i starten (6-7 mdr.) Men så gik den ene i stykker, så man nu kun kan bruge dem, hvor den vi har indenfor, skal være i stikkontakt. Men den ude i vognen sagtens kan være trådløs

vi bruger dem hjemme, men det er lidt mere bøvlet at have med rundt, da de ikke er trådløse.

Knus Sabrina - mor til Charlie på 10 mdr. og 14+2 <3

Anmeld

11. januar 2011

MetteT

Malonde1985 skriver:

Dejligt at høre så mange af positive svar på det her produkt

Kan godt se det er et minus at de bruger så mange batterier, men hvis det er det eneste minus, så synes jeg det er til at overkomme til den pris. Tror jeg vil bestille dem så - de er billigere hvis man køber dem på nettet og fragten er gratis, sååå

Takkkkker og bukker for alle jeres svar

Vi har dem også.. Og vi er super tilfredse med dem.. Og som andre skriver, så kan de holde til at blive tabt..  Mange gange..

Og batterierne holder længe syns jeg.. I hvert fald hvis man bruger duracell..

Knus Og Kram

Anmeld

11. januar 2011

Plysbjørnen

Malonde1985 skriver:

Vi har nogle supernova babyalarmer som efterhånden er 4-5 år gamle, og de virker ikke rigtig (måske pga. batterier). Og efter søgen på nettet efter batterier til dem, kan det næsten bedre betale sig at give sig i kast med et par nye babyalarmer.

Så here it goes:

Hvad er jeres erfaring med disse babyalarmer???

Philips babyalarm

Super gode, aldrig nogen problemer.

Hvor imod et andet sæt vi har af et dyrere mærke er skod ved siden af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.