Erfaring med Phillips babyalarm SCD470

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.882 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Malonde1985

Vi har nogle supernova babyalarmer som efterhånden er 4-5 år gamle, og de virker ikke rigtig (måske pga. batterier). Og efter søgen på nettet efter batterier til dem, kan det næsten bedre betale sig at give sig i kast med et par nye babyalarmer.

Så here it goes:

Hvad er jeres erfaring med disse babyalarmer???

Philips babyalarm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

morethanperfect

Malonde1985 skriver:

Vi har nogle supernova babyalarmer som efterhånden er 4-5 år gamle, og de virker ikke rigtig (måske pga. batterier). Og efter søgen på nettet efter batterier til dem, kan det næsten bedre betale sig at give sig i kast med et par nye babyalarmer.

Så here it goes:

Hvad er jeres erfaring med disse babyalarmer???

Philips babyalarm

Super gode ..  

Anmeld

9. januar 2011

Malonde1985

morethanperfect skriver:

Super gode ..  

Ja???? De koster kun 299,- så det ville da bare være rigtig dejligt hvis de kan bruges

Anmeld

9. januar 2011

morethanperfect

Malonde1985 skriver:

Ja???? De koster kun 299,- så det ville da bare være rigtig dejligt hvis de kan bruges

Jeg har i hvert fald slet ikke haft nogle problemer med dem

De virker som de skal syns jeg

Endda udefor Gik og skovlede sne mens jeg havde den på mig .. Kunne den sagtens tåle

Anmeld

9. januar 2011

9510

Dem har vi og syns de er super

Anmeld

9. januar 2011

NoName

Nogen i vores familie har dem... De er super glade for dem, og så kan de holde til at blive tabt...

Anmeld

9. januar 2011

oerbaek

Jeg har nogle også fra philips, men dog ikke lige samme model, men dem har jeg været rigtig glad for og dem bruger jeg da igen til barn nr 3 selvom de er 5 år gamle og har været på gulvet/jorden flere gange...

Anmeld

9. januar 2011

Kindfed

Lyden er fin ren og prisen er god, ja  Vi er rigtig glade for dem. Eneste anke for mig er en sjælden gang, at rækkevidden ikke er så lang, og at hver enhed bruger 4 stk AA-batterier. Derfor har jeg dem kun med som ude-af-huset alarmen, hvis jeg ved, at der er stikkontakter i nærheden.

Anmeld

9. januar 2011

oo

de virker fint for os - og ja, jeg fik kylet den ene ned af trappen en dag og den klarede den fint

Anmeld

9. januar 2011

kristinards

Må jeg udnytte din tråd?  

Hvad er forskellen på dem her og dem der hedder det samme bare 80 til sidst i stedet for 70?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.