Undersøgelse for sjov, Jer der har mærket liv tidligt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Mullebergen

Begge mine graviditeter har jeg mærket liv sent (Første gang 26+0 og anden gang 22+0) og jeg har en af hvert køn 

Dog sparkede damen noget mere i maven end herren som nærmest aldrig gav sig til kende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

-Milla-

Lotus86 skriver:

Jeg er sikker på du får en lille pige

Ja, det bliver spændende at se. Min veninde sagde den anden dag at hun tror det bliver en dreng fordi hun synes min mave er spids, og så fordi det er sjovt at tro det modsatte.

Anmeld

14. januar 2011

Kløver

-Milla- skriver:

Ja, som overskriften lyder, undersøgelse for sjov, Jer der har mærket liv tidligt.
Selve spørgsmålet/undersøgelsen går ud på hvilket køn, I der har mærket spark tidligt, har ventet Jer?

Jeg har selv mærket bobler fra ca. uge 15 og 16+4 mærkede jeg mere tydelige spark/sæt.

En kollega fortalte at hendes mor sagde ved hendes sidste graviditet (en efternøler, hvor hun rigtig gerne ville have en pige) at hvis man mærkede liv tidligt ville det blive en pige.

Ved godt man skal tage ammestuehistorier med et gram salt. Men hun fik en pige, og min intuition siger at jeg også selv venter en pige, så derfor synes jeg det ville være lidt sjovt at lave en undersøgelse om det.

I må meget gerne kommentere Jeres svar.

Kh. Camilla

Jeg mærkede allerede bobler i uge 14 og fremaf, men blev først meget tydeligt og ofte fra uge 16, vi ved ikke hvad vi venter os, men min mor mærkede liv lige så tidligt ved os alle 3, og vi er 3 piger

Anmeld

25. januar 2011

joojoo

-Milla- skriver:

Ja, det bliver spændende at se. Min veninde sagde den anden dag at hun tror det bliver en dreng fordi hun synes min mave er spids, og så fordi det er sjovt at tro det modsatte.

hehe faldt lige over din undersøgelse...Må være sjovt at se tilbage på nu når man ved kønnet..

har selv kunne mærke bobler i uge 15 men min kæreste og jeg fastslå at vi begge mærkede bevægelser/puf i forgårs

Anmeld

25. januar 2011

-Milla-

joojoo skriver:

hehe faldt lige over din undersøgelse...Må være sjovt at se tilbage på nu når man ved kønnet..

har selv kunne mærke bobler i uge 15 men min kæreste og jeg fastslå at vi begge mærkede bevægelser/puf i forgårs

Hehe ja, det er jo lidt sjovt.

Jeg mærkede bobler i uge 15 og uge 17 mere tydelige spark, men det er heller ikke fordi det har været så voldsomt igen, og det er primært i venstre side. Jm sagde også at min moderkage ligger foran i højre side, så derfor er det meget normalt at der har været perioder, hvor jeg ikke har mærket så meget.

Kæresten har ikke rigtig mærket noget endnu.

Anmeld

25. januar 2011

Bare mig..

Jeg mærkede de såkaldte fiskeslag 15+? og det var en pige

Anmeld

25. januar 2011

-Milla-

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg mærkede de såkaldte fiskeslag 15+? og det var en pige

Jeg mærkede 3 fiskeslag i rap i uge 16+4, og har hele tiden troet det var en pige, men igår fik vi så bekræftet at det er en lille prins.
Så det er jo meget sjovt.

Anmeld

25. januar 2011

Bare mig..

-Milla- skriver:

Jeg mærkede 3 fiskeslag i rap i uge 16+4, og har hele tiden troet det var en pige, men igår fik vi så bekræftet at det er en lille prins.
Så det er jo meget sjovt.

Ja det må man sige Jeg var også sikker på det var en dreng, men nej, en bette pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.