Undersøgelse for sjov, Jer der har mærket liv tidligt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket køn, har I der mærkede liv/spark tidligt, ventet Jer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.143 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

-Milla-

Ja, som overskriften lyder, undersøgelse for sjov, Jer der har mærket liv tidligt.
Selve spørgsmålet/undersøgelsen går ud på hvilket køn, I der har mærket spark tidligt, har ventet Jer?

Jeg har selv mærket bobler fra ca. uge 15 og 16+4 mærkede jeg mere tydelige spark/sæt.

En kollega fortalte at hendes mor sagde ved hendes sidste graviditet (en efternøler, hvor hun rigtig gerne ville have en pige) at hvis man mærkede liv tidligt ville det blive en pige.

Ved godt man skal tage ammestuehistorier med et gram salt. Men hun fik en pige, og min intuition siger at jeg også selv venter en pige, så derfor synes jeg det ville være lidt sjovt at lave en undersøgelse om det.

I må meget gerne kommentere Jeres svar.

Kh. Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

oo

jeg mærkede liv 14+6 og jeg fik en datter, men ja, du skal tage den slags med et gran salt ammestuehistorier er der nok af!

Anmeld

9. januar 2011

Tinehh

Hejsa..

Jeg mærkede liv første gang, da jeg var 17+4.. Og det er nu en lille dreng vi skal have os..

Anmeld

9. januar 2011

Riksen

Jeg mærkede liv, da jeg var 16 + et eller andet, og jeg venter en pige.

Anmeld

9. januar 2011

Valle81

-Milla- skriver:

Ja, som overskriften lyder, undersøgelse for sjov, Jer der har mærket liv tidligt.
Selve spørgsmålet/undersøgelsen går ud på hvilket køn, I der har mærket spark tidligt, har ventet Jer?

Jeg har selv mærket bobler fra ca. uge 15 og 16+4 mærkede jeg mere tydelige spark/sæt.

En kollega fortalte at hendes mor sagde ved hendes sidste graviditet (en efternøler, hvor hun rigtig gerne ville have en pige) at hvis man mærkede liv tidligt ville det blive en pige.

Ved godt man skal tage ammestuehistorier med et gram salt. Men hun fik en pige, og min intuition siger at jeg også selv venter en pige, så derfor synes jeg det ville være lidt sjovt at lave en undersøgelse om det.

Kh. Camilla

Første graviditet var en pige og mærkede liv i uge 19

Anden graviditet mærkede liv første gang liv præcis 15+0 og vi mærkede det begge da kenny lå med hånd på mave og det var en dreng

Denne gang også en skøn dreng og mærkede liv omkring uge 18 og det var også tydelige spark fra start

Christina

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

-Milla- skriver:

Kh. Camilla

Jeg har stemt blankt, for alle mine 3, 2 piger og en dreng, har sparket meget tidligt...så der er ingen forskel.
Det der betyder noget er, om man er i god kontakt med sig selv og sin krop, hvordan barnet og moderkage ligger, samt hvor stort fosteret er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2011

PernilleB

jeg mærkede anja da hun var 16+3...

Anmeld

9. januar 2011

-Milla-

Tak for alle svar.
Ifølge afstemningen er der lige nu en lille overvægt til "pige".
Men som Sussie også skriver, så kommer de tidlige spark mere an på hvordan moderkagen og barnet ligger end om det er en pige eller dreng.

Anmeld

13. januar 2011

Lotus86

Jeg er sikker på du får en lille pige

Anmeld

13. januar 2011

Riksen skriver:

Jeg mærkede liv, da jeg var 16 + et eller andet, og jeg venter en pige.

Præcis samme her!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.