Syns´ det blir´ værre og værre :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Anonym trådstarter

Min datter bærer heldigvis ikke nag, for da hun var vågnet igen efter middagsluren, fik jeg et stort kram

Fortalte manden hvordan jeg har haft det idag, og han gjorde resten af dagen meget lettere for mig Jeg hader fx når han lægger hans vasketøj ved siden af kurven - idag lå det I kurven. Desuden havde han redt seng, sat skraldespanden ud til skraldemændene i morgen tidlig, handlet ind og spurgt om der var andet, jeg havde brug for?

Har vidst taget fejl af ham? Han er nu god nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

JustAnotherName

Godt at din mand også hjælper til nu. Det kan bare gøre hele verden til forskel.

Og godt at du har selverkendelsen af, at det ikke er godt nok, når du ikke orker din datters små unoder, og ikke kan rumme hendes nærvær, fordi klokken kun er ¤¤:¤¤

Det skal helst ikke være sådan, at det bare bliver værre og værre!!
...Så skal ens alarmklokker helst gerne ringe, og man må bede om hjælp!

Men fordi der er en dag eller nogle dage i deres liv, hvor man bare ikke syntes, at man er en særlig optimal mor, så er det altså ikke en dom som man skal blive hængende på. Det er bare "én af de dersens dumme dage!"

Så er imorgen sikkert meget sjovere. Og så må man øve sig i at tælle til 10 først, eller huske sig selv på, at de jo BARE er små børn, som ikke gør dit-og-dat, for at genere mor og far, men fordi de er nysgerrige og undersøgende og fulde af mod på tilværelsen.

Dumme ord og forkerte handlinger kan (og vil) ske for os alle engang imellem - Vi er jo bare mennesker!!

Anmeld

9. januar 2011

JustAnotherName

Anmeld

9. januar 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Kan slet ikke kapere inden i hovedet, at jeg ikke har min datter i 1 eller 2 dage. Vil spekulere og tænke på hende hele tiden!

Jeg har så svært ved og "give slip"

Men tænk på, at det måske ville være bedre for HENDE. Nogle gange bliver man jo som mor nød til at tænke på barnet før sig selv.

Det lyder virkelig ikke som en rar situation. Jeg tror da alle kender til at det med at overreagerer, men tror godt du selv kan se, at det har taget overhånd. At bliver sur på et barn der vågner 06.45 er ikke fair. For os ville det faktisk være luksus hvis vores barn vågnede så "sent".

men du er jo klar over det, og gør det bedste du kan. Men mit råd er at få hende passet nogle dage, så både hun og dig kan få lidt overskud. Ikke rart for hende med en "vred" mor, og ikke rart for dig, at have dårlig samvittighed over noget du jo ønsker at lave om på.

Anmeld

9. januar 2011

tinasmor

JustAnotherName skriver:

Men fordi der er en dag eller nogle dage i deres liv, hvor man bare ikke syntes, at man er en særlig optimal mor, så er det altså ikke en dom som man skal blive hængende på. Det er bare "én af de dersens dumme dage!"

Dumme ord og forkerte handlinger kan (og vil) ske for os alle engang imellem - Vi er jo bare mennesker!!

Anmeld

9. januar 2011

JustAnotherName

tinasmor skriver:

..... Så er vi enige. Hehe

Anmeld

9. januar 2011

merle2010

først et stoort til dig...

jeg kender det bare såååå godt.. jeg har det på samme måde i øjeblikket, men min datter sover så heller ikke om natten i øjeblikket.. så vi er begge MEGET trætte og pylrede begge to..  var godt nok osse sur på hende kl 3 i nat hvor hun endnu ikke sov

men nu har jeg så osse en depression, som jeg får piller for.. men den havde jeg også inden jeg fik min datter.. men det gør det bestemt ikke nemmere...

jeg siger bare til mig selv.. det er en fase det er en fase det er en fase

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.