wamse skriver:
Æv en træls måde at starte dagen på, en stor klem til dig
Du skal helt klart sætte dig ned og finde ud af, hvorfor du har det som du har det nu. Finde ud af, hvad det er du er utilfreds med, og hvad du kan gøre ved det. Jeg tænker ikke, at det er nødvendigt at opsøge en læge først, men at se på dit eget liv.
Jeg har selv haft det som dig. Jeg vrissede af alt og alle og havde bare intet overskud til mine børn. En dag havde jeg igen skældt og smældt på min lille datter, for noget helt urimeligt, og jeg kunne pludselig høre mig selv
Jeg blev så led ved mig selv, at jeg satte mig ned og hylede. Jeg vidste godt, hvad det var jeg ikke havde det godt med i mit liv, og jeg valgte at gøre noget ved det.
Jeg flyttede med mine børn væk fra min mand(nu eksmand), og det var hvad der skulle til i mit tilfælde. Hvis jeg oplever tidpunkter nu, hvor jeg er på vej i den dårlige retning igen, så ser jeg på, hvad det er jeg reagerer på, og så gør jeg noget ved det, for mine børn skal ikke mere mærkes af det
Ved ikke om du kan bruge det til noget, men her virker det.

Det som er galt, er måske at jeg føler jeg står alene med det hele; både min datter og huset, og arbejde, økonomi, min egen familie osv. Min mand arbejder ikke, da han ikke kan finde noget, sover til kl. 12 næsten hver dag, går i seng kl. lort, spiller meget playstation, besøget tit venner, hjælper ikke til med hverken madlavning, indkøb eller oprydning/rengøring. Beder tit om hjælp, hvor han så i et par dage tager støvsugeren fra, men derefter blir´ det "hverdag" igen.
Jeg har været ved lægen, og får konstateret et fødselsdepression, fået piller som jeg er lidt angst for at ta´... Har været til opfølgningssamtaler 3 gange ved lægen, som jeg syns hjælper mere end piller (tror jeg da) Men jeg har haft kanon, smilet og leet, haft overskud. Desværre har den sidste uge bare været stik modsat af hvordan jeg har haft det i dec. mdr. 
Skal til lægen igen c. 17., men tror, jeg beder om en tid tidligere, og håber at han kan hjælpe lidt mere.
Tak for knuset - det går lidt bedre nu. Hun sover udenfor nu, så har kunne få en times fred
Håber på mere overskud når hun vågner...