Har jeg dummet mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Anonym trådstarter

Amso skriver:

For jo lægnere det går, jo værre og værre får du det, over noget som der ikke er noget i jo.. Lyder som en sød kæreste du har, så er sikker på han nok skal tage det pænt..

Han er skam sød, hehe 

Og nu hvor jeg tænker mig så ansøgte min x mig på facebook for et års tis siden hvor jeg så valgte at afslå da jeg ikke vidste hvordan han ville tage det, da jeg så sagde det til ham sagde han "nå okay, hvorfor afslog du ham?" Sååå, han tager det nok pænt, bare mig der er bange, tror jeg, hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Amso

Anonym skriver:

Han er skam sød, hehe 

Og nu hvor jeg tænker mig så ansøgte min x mig på facebook for et års tis siden hvor jeg så valgte at afslå da jeg ikke vidste hvordan han ville tage det, da jeg så sagde det til ham sagde han "nå okay, hvorfor afslog du ham?" Sååå, han tager det nok pænt, bare mig der er bange, tror jeg, hehe..

så er jeg slet ikke i tvivl om at han tager det pænt...!!   Ja nogen gange er man så bange for at ødelægge noget, at man kommer til at tage sig af de små bagateller, og gør en fjer til flere høns.. Godt du lige kom i tanke om det, så kan det gi dig lidt ro til i morgen

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

Amso skriver:

så er jeg slet ikke i tvivl om at han tager det pænt...!!   Ja nogen gange er man så bange for at ødelægge noget, at man kommer til at tage sig af de små bagateller, og gør en fjer til flere høns.. Godt du lige kom i tanke om det, så kan det gi dig lidt ro til i morgen

Ja man gør det altid lidt værre end det er inde i hovedet, men ja.. Nu kan jo sove stille og roligt i nat - hvilket jeg nok snart burde 

Anmeld

9. januar 2011

tinasmor

Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden det er i slog på. Men jeg må indrømme at jeg selv ville synes det var mærkeligt hvis min egen kæreste efter flere begyndte at skrive til sin ex. Jeg kunne sagtens forstå det hvis de havde slået op og aldrig mistet kontakten og stadigvæk var tæt. Men for mig er det der med at kontakte gamle kærester efter flere år noget jeg personlig aldrig ville gøre. For mig så synes jeg, at hvis man ikke har snakket sammen i mange år, så er man jo ikke så gode venner mere. Man har nye venner og ofte kan  de gl. bekendtskaber på Facebook ende med et par ting. f.eks at man begynder at blive alt for interesseret i hvad den anden nu foretager sig af ting og sager med nye kærester, hvornår han er single osv. Eller også ebber det jo bare ud og man bliver ikke "rigtig" gode venner igen, da FB jo er meget overfladisk. Du skriver jo også at han sårede dig meget den gang. Det har jeg også kærester der har gjort med mig, og dem ville jeg da ikke være interesseret i at være venner med. Rigtige venner gør jo ikke hinanden ondt på den måde. De afslutter på en god og ordenlig måde, ikke ved at rejse til langt væk og sende en sms.

Så min egen holdning er, at jeg aldrig selv ville kontakte en ex kæreste igen og ville blive ked af det hvis min kæreste gjorde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.