Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden det er i slog på. Men jeg må indrømme at jeg selv ville synes det var mærkeligt hvis min egen kæreste efter flere begyndte at skrive til sin ex. Jeg kunne sagtens forstå det hvis de havde slået op og aldrig mistet kontakten og stadigvæk var tæt. Men for mig er det der med at kontakte gamle kærester efter flere år noget jeg personlig aldrig ville gøre. For mig så synes jeg, at hvis man ikke har snakket sammen i mange år, så er man jo ikke så gode venner mere. Man har nye venner og ofte kan de gl. bekendtskaber på Facebook ende med et par ting. f.eks at man begynder at blive alt for interesseret i hvad den anden nu foretager sig af ting og sager med nye kærester, hvornår han er single osv. Eller også ebber det jo bare ud og man bliver ikke "rigtig" gode venner igen, da FB jo er meget overfladisk. Du skriver jo også at han sårede dig meget den gang. Det har jeg også kærester der har gjort med mig, og dem ville jeg da ikke være interesseret i at være venner med. Rigtige venner gør jo ikke hinanden ondt på den måde. De afslutter på en god og ordenlig måde, ikke ved at rejse til langt væk og sende en sms.
Så min egen holdning er, at jeg aldrig selv ville kontakte en ex kæreste igen og ville blive ked af det hvis min kæreste gjorde det.
Anmeld