Jeg har det virkelig af h til, har gjort noget som jeg ikke helt ved om var det rigtige, eller om det er helt fair over for min kæreste.
Jeg har nemlig valgt at tage kontakt til min x-kæreste, og ja, bare lige det lyder allerede som om det var en rigtig dårlig idé, men det skal lige siges at han var min bedste ven og jeg har lige siden vi slog op haft det rigtig skidt over at vi ikke kunne tale sammen, så derfor valgte jeg altså igår at skrive til ham bare for at høre hvordan det gik.
Der er overhovedet ingen følelser i det da han virkelig sårede mig rigtig meget, fra den ene dag til den anden valgte han at flytte tilbage til Jylland og en uge efter slog han op på msn, så jeg kunne på ingen måde finde på at være sammen med ham igen og kunne heller ikke finde på at være min kæreste utro da jeg virkelig elsker ham og det er ham jeg vil være sammen med.
Men har jeg gjort noget dumt? Eller er det okay stadig at være venner med sin x? Som sagt var han min bedste ven inden vi begyndte at komme samme og vil altid på en eller anden måde betyde et eller andet for mig, man glemmer jo ikke bare lige sine venner og x-kærester, de vil jo altid have en plads i dit sind, eller i hvert fald i mit.
Jeg har valgt indtil videre ikke at fortælle min kæreste det da jeg er bange for hvordan han vil regere og jeg er bange for at han ikke vil forstå at der virkelig ikke er nogle følelser indblandet.
Ihh, lige nu føler jeg mig som verdens dårligste kæreste 
Anmeld