Ja så sidder jeg her med min mand og småtuder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Mor-til-asta-09

twinboys skriver:

over en film...

Vi har lige siddet og set Remember me, og jaaaaa mine tårer de trillede ned af kinderne...

En super fantastik film som satte mine følelser på tingerspring...

Virkelig bare en film i bare må se...

Majbritt

Hvor kan man se den film henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

twinboys

DianaBaastrup skriver:

hvad handler den om

Den deltidsstuderende Tyler går rundt og surmuler mellem barerne i New York, for hans rige advokatfar forstår ham ikke, og hans storebror begik selvmord på sin 22-års fødselsdag. Kort før han selv fylder 22, opdager Tyler en sjælefrænde i pigen Ally, der så sin mor blive myrdet, da hun var lille. I hinandens arme finder de to en midlertidig flugt fra deres respektive hjertesorger

Anmeld

9. januar 2011

twinboys

wamse skriver:

Ja den er simpelthen bare så fantastisk Det var bare en film, der virkelig sad i mig, efter jeg havde set den.

det samme her

Anmeld

9. januar 2011

twinboys

Sofia skriver:

Jeg tudede virkelig også til den film.. ÅH altså, jeg må indrømme at grunden til jeg så den var, at jeg eeeelsker Robert.. pga. Twilight, men filmen viste sig at gå lige i hjertet

ja ham og filmen går lige i hjertet

Anmeld

9. januar 2011

twinboys

nørgaard skriver:

Ja det er en anbefalingsværdig film, men jeg var slået lidt ud over slutningen... Snøft det havde jeg ikke set komme.

Nej den slutning...

Anmeld

9. januar 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Uha, jeg kender det. Der hvor Landon kører midt om natten efter han har fundet ud af at hun er syg... Der står tårerne ned af kinderne på mig!! Det er en fantastisk film. Jeg har simpelthen set den så mange gange.

Anmeld

9. januar 2011

2babygirls

twinboys skriver:

over en film...

Vi har lige siddet og set Remember me, og jaaaaa mine tårer de trillede ned af kinderne...

En super fantastik film som satte mine følelser på tingerspring...

Virkelig bare en film i bare må se...

Majbritt

åhh den så jeg i biografen sidste år, først helt til sidst fattede jeg at det var en 9/11 film

Sørgelig film!!!

Anmeld

9. januar 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Uha, jeg kender det. Der hvor Landon kører midt om natten efter han har fundet ud af at hun er syg... Der står tårerne ned af kinderne på mig!! Det er en fantastisk film. Jeg har simpelthen set den så mange gange.

Øhhhh what... syg midt om natten hvor hvad???

Anmeld

9. januar 2011

twinboys

Lunae skriver:

Filmen er så god - jeg er virkelig også vild med den

Yes også mig

Anmeld

9. januar 2011

twinboys

malenecl skriver:

Åh, den er SÅ god den film!

Ja den er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.