Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
over en film...
Vi har lige siddet og set Remember me, og jaaaaa mine tårer de trillede ned af kinderne...
En super fantastik film som satte mine følelser på tingerspring...
Virkelig bare en film i bare må se...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: over en film... Vi har lige siddet og set Remember me, og jaaaaa mine tårer de trillede ned af kinderne... En super fantastik film som satte mine følelser på tingerspring... Virkelig bare en film i bare må se... Majbritt
hvad handler den om
Ja den er simpelthen bare så fantastisk Det var bare en film, der virkelig sad i mig, efter jeg havde set den.
Jeg tudede virkelig også til den film.. ÅH altså, jeg må indrømme at grunden til jeg så den var, at jeg eeeelsker Robert.. pga. Twilight, men filmen viste sig at gå lige i hjertet
Uha, jeg kender det. Der hvor Landon kører midt om natten efter han har fundet ud af at hun er syg... Der står tårerne ned af kinderne på mig!! Det er en fantastisk film. Jeg har simpelthen set den så mange gange.
Dinna88 skriver: Uha, jeg kender det. Der hvor Landon kører midt om natten efter han har fundet ud af at hun er syg... Der står tårerne ned af kinderne på mig!! Det er en fantastisk film. Jeg har simpelthen set den så mange gange.
Det er da A walk to remember??
Findusinde skriver: Det er da A walk to remember??
Og det var i en tråd om den film jeg skulle skrive det i Haha. Jeg ved ikke hvorfor det gik galt. My bad!
Åh, den er SÅ god den film!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128